• Charlie_b

En alldeles speciell nyårsafton...

Nyårsafon 2006/2007....min pojkvän och jag hade en romantisk middag på tu man hand....på menyn stod en 3-rätters, champange och drinks, och allt var supermysigt...Kändes lite konstigt att bara fira han och jag, men han hade lyckats övertala mig att skippa alla nyårspartyn och bara ha en egen nyårsfest...

När klockan började närma sig tolv föreslog han att vi skulle gå ner på djurgården och se fyrverkerierna.....djurgården är platsen vi träffades på....
    Vi gick ner och ställde oss en bit innan djurgårdsbron och precis i samma sekund som fyrverkerierna startar går han ner på knä framför mig och frågar om jag vill gifta mig med honom
    Det var så romantiskt, men så oväntat så har än i dag ej förstått att vi faktiskt är förlovade, hihi....men jag är överlycklig!
    Väntar på att ringarna ska komma i nästa vecka.....

• Svar på tråden En alldeles speciell nyårsafton...
  • Miss Cykel

Wow! Vad romantiskt! Grattis! :D

• Cia-bruden

Grattis och välkommen till klubben
    Min älskade föll också ner på knä på nyårsafton, dock inte vid tolvslaget

• Pepparmyntan

Grattis. Vi förlovade oss också på nyårsafton.

• Charlie_b

tack så jättemycket, är superlycklig och är kul att få komma med i klubben
    Grattis till era förlovningar också, nyårsafton var en riktigt lyckad kväll.

• Passion

Vad romatiskt! Vi förlovade oss oxå på nyårsafton men det var jag som frågade. Hade nog velat att han skulle göra det men men ibalnd får man ta saken i egna händer. Vi har varit tillsammans i 9 1/2år så jag tyckte det var dags nu :)

• Too Be  gift nu

Stort Grattis - vad kul för er !!

Jisses vad tiden går !
    Min man friade förra nyårsafton och den 8 maj 2006 gifte vi oss och nu har man varit gift i 8 månader !!!!

Du kommer att ha massa kul framför dig nu !

• Gotland 08

Grattis Charlie_b!

Min pojkvän och jag firade julaftonskvällen själva. Samma sak där, det kändes lite konstigt först men när kvällen infann sig och vi åt i lugn och ro, gick tomte för grannens barn och satte oss framför granen kändes det jätteskönt.

Efter det att vi öppnat julklapparna satt vi och småpratade, drack ett glas vin och beundrade granen. Då säger min pojkvän:

-Julafton är inte slut än och så föll han på knä och ställde den klassiska frågan.

Jag blev helt paff och väldigt rörd. Grät en skvätt och sa ja. Min pojkvän fällde också en tår eller två och sen satt vi till två på natten och bara pratade planer. Så underbart, härligt romantiskt.

Vi har bestämt oss för att hålla det hemligt så länge vi kan och det känns som om man vill spricka. Tur att man kan skriva av sig till förstående medsystrar

• Litenjag

Guuud vad romantiskt! Önskar att jag fick vara med om någon sådant!

• Charlie_b

Vad glad jag blir för alla era svar, känns jättekul att få era åsikter =)Ni verkar också ha jätteromantiska frierier att tänkta tillbaka på, och bli alldeles varma av kärlek=) kram

Svar på tråden En alldeles speciell nyårsafton...