Nyförlovad!!
Min älskade sambo gick igår kväll ner på knä och friade!
Det var egentligen meningen att han skulle fria i mars på vår skidresa, men han kunde inte hålla sig.
Hade ingen aning om vad som var på gång. Lyckan är total!
Min älskade sambo gick igår kväll ner på knä och friade!
Det var egentligen meningen att han skulle fria i mars på vår skidresa, men han kunde inte hålla sig.
Hade ingen aning om vad som var på gång. Lyckan är total!
Grattis!
grattis... dags att planera bröllop nu?
TigerLinn
Tack så mycket!
Jag skulle vilja det, men sambon..förlåt..fästmannen tycker vi kan vänta lite och det har han väl iofs rätt i. Ska väl njuta lite av själva förlovningen först.
Men jag har ju drömt om bröllop sen jag var liten så det är svårt att inte skena iväg
Grattis!
En fråga:
Hur tidigt kan man börja prova klänningar? Längtar som en tok
Cia-bruden: ska ni gofta er inom ett år då?
prova klänning kan du börja med nu om du vill.. det spelar ingen roll prova kan man altid tycker jag
TigerLinn,
Nja..det vet vi inte. Vi har inte bestämt oss för om vi ska satsa på bebis först eller bröllop.
Men det kanske blir bröllop 2008.
Uj uj uj, är ju nästan så jag vill gå ut på stan och prova redan imorgon, det är tur att jag jobbar
Cia-bruden ja sedan beror de ju kanske lite på om du har mycket beslutsångets? om du har de kanske du ska vänta lite till? annars blir de kanske för många klänningar att välja på eller vad tror du? vart bor du?
TigerLinn,
Det är ju en djungel där ute. Jag har ingen aning om vad jag passar i.
Har du provat klänningar?
Mjo, beslutsångest brukar jag få, men efter vad jag läst här så känner man när man hittat rätt, men vad vet jag.
Jag bor i Linköping. Du då?
Cia-bruden : jo de är en djungel.. för vissa är de lätt att hitta och de känns rätt... jag har då inte lätt att hitta klänning pga av min stl.. men var in å kollade för ett tag sedan å provade en som satt super fint... känns som de kommer blir den men man ser väl ska med min träna till samma butik på onsdag å då ska vi förhoppningsvis köpa hennes klääning och ha hittat exakt den ja ska ha...
jag bor i umeå
TigerLinn,
När är din stora dag?
Jaja, jag får väl tänka på det ett tag till. Har nog inte tid att gå den här veckan ändå...tyvärr
Cia-bruden 8 sept 2007