Guldslips??
Vilken färg på skjortan passar till en guld färgad slips?
Tacksam för svar..
Vilken färg på skjortan passar till en guld färgad slips?
Tacksam för svar..
Grått lät ju snyggt det me!
Man blir ju bara mer förvirrad när man får så bra förslag!
Typiskt! Kanske skulle ha skaffat honom guld skor i stället, ha ha. Tänkte att han matcha min klänning.
Nu har jag också ändrat mig. Grått!
Varför inte bara lägga slipsen i väskan och gå in i en klädaffär med stort utbud och kolla.
Ska du ha guldklänning ? Vilkjen i så fall ?Det lutar åt att jag också kommer att ha det. Snyggt.
Jag köpte min klänning på Aksara i Sthlm. Champange färgad med guldbroderad byst. Super fin..
Jag har redan varit i affären med slipsen men min blivande kunde inte bestämma sig. Ville ha lite tips bara!
Tycker att det ska vara vit skjorta på en brudgum.
Grått!
Om det inte skär sig helt, så vore ju blå skjorta snyggt till guld. Lite beroende på era färger för övrigt.
Hmmm...en champagnefärgad lite sådär..."skrynklig" skjorta...Vad sägs om det??
Jag röstar för Elltes förslag!
Skjorta i samma färg som din klänning!
(Glöm inte att vi vill se bilder på er sedan... *ler*)
*kram*
Lovar att visa bilder sedan. Som sagt gifter mig den 11/1.
Kram å tack för alla svar..
Är västen svart?! Kanske man isåfall kan byta den mot en svart med guldmönster, för isåfall tycker jag inte att det blir för trist/mörkt med svart skjorta! Det tycker jag nog iofs inte ändå!!! Guldslipsen lyser nog upp och tar "ner" det mörka lite!
Ni blir säkert jättefina båda 2!
Näst intill omöjligt att välja! Låter nog min mamma få välja, hon dejtar en klädesdesigner, hon har rätt stor koll. Tycker att alla kom med så himmla bra tips. Fast blev mer velig.. Vi får nog gå till affären och be dem ta fram alla olika alternativ, och sedan bestämma vad som känns rätt.
Lojsan, får vi tag i en sån väst så lät det väldigt snyggt.
Kram igen..
Jag tycker att det kan vara jätte fint med en svart skjorta eller en mörkblå/midnattsblå till guldslips. Men om det gäller till en vigsel så hade jag nog föredragit en vit skjorta.
Jema
varför inte en vit under vigseln sen kan han ju byta till festen...
Det är nog ändå rättså skönt att byta eftersom det är lite nervöst och svettigt under vigseln...
många män byter ju (så vitt jag vet) skjorta för att slippa gå i en kallsvettig skjorta
(var med om det mågra gånger på restaurangen där jag jobbade...)
Guldslips och vit skjorta med svarta broderier!!
Broderier på skjortor är bara såå läckert tycker jag! Det blir liksom lite latino över det hela och det är väl det allra senaste om inte jag är helt tappad bakom en vagn..
Ska åka och handla det idag.. Skriver och berättar vad det blev senare..
Jaa! Det måste du berätta sen hur det gick! Lycka till!!!
Tänkte bara skriva att efter mycket om och men, så har vi köpt en vit skjorta med svarta sömmar, och sedan en kravatt som är champange färgad med lite guldglitter.. Resultatet vart i alla fall PERFEKT!! Tack för alla förslag.
KRAMAR / Lina