Inlägg från: hellokitty |Visa alla inlägg
  • hellokitty

    Oups lite snabb... 7

    fisk blir man smart av... Det är därför jag är SUPERSMART!!!!

    När jag var liten sa min pappa alltid: Du vet väl att morötter är bra för synen...?
    Va? sa jag...Är det?

    Ja, du har väl aldrig sett en kanin med glasögon!

    Tyckte jag var kul då....

  • hellokitty

    Ahahahahahahaha! Gud vad pinsamt! Skrattade han inte alls åt det?

  • hellokitty

    du är jättesmart, cheers!

    cheers, du kanske ser ut som 25 men jag ser minsann ut som 20 eller yngre... Iaf om man får tro dom på systemet eftersom jag alltid får visa leg.

  • hellokitty

    Man blir lite glad då, eller hur? Eller snarare ÖVERLYCKLIG!

    nä, måste springa och rota igenom lite gamla kvitton här.... suck.

    ses om en stund!

  • hellokitty

    cheers,

    idag? Trodde du alltid var såhär...

    Mina gubbs blir också knas idag men jag upptäcker det innan jag skickar in inlägget.

    Idag ska jag gå coh inhandla ett par nya schyssta pjucks!! Vet ni att man köpa lycka?

    ...i form av ett par Marc Jacobs pumps med öppen tå och en liten rosett på. suck......har drömt om dom och om några timmar blir dom mina! Moahahahahahaha!

  • hellokitty

    jag skriver också coh istället för och.... men nu fattar alla vad coh betyder tror jag....

  • hellokitty

    Hon skrev ju att hon bara jobbar till 13.30 och är back tomorrow!

    Missade du det?

    Jo, du kommer nog bli lycklig i backen....om du inte bryter några ben.

  • hellokitty

    måste springa iväg och kolla upp en sak i en gammal pärm i källaren..

    Syns!

  • hellokitty

    hej hej.

    Ja maginfluensespökena tog mig.

    Eller inte mig men min stackars son som har kräkts och bajsat en del.... Och en feber som inte var av denna världen. Har varit HYSTERISK men hans coola pappa lugnade mig så nu är han bättre iaf men har fortfarande sånt som kommer ut ur stjärten.

    Joppar idag. Suck suck och åter suck.

  • hellokitty

    Meh.... SÅg precis blvandefruanderssons inlägg..... Stackars.....

    Hoppas hon kommer tillbaka. Det är ju så typiskt karlar, eller hur?

  • hellokitty

    Oj, vad det suckas idag...

    Ååååhhhh, vad gott med tårta! Jag vill också smaka. Kan du maila över en bit till mig? Vad är det för smak på tårtan?

    Jag har en favorit nu som man kan köpa på NK. Det är typ sockerkaksbotten med lite sylt och gegga mellan sedan är det "inglasade" hallon ovanpå. (i gelé) och runt hela är det fluffig maräng som har blivit lite gyllenbrun. MUMS! smask, dreggel....

  • hellokitty

    Här har man varit på oups och så är du på fl, cheers.

    Kom tebax nu!

  • Meddelande borttaget
  • hellokitty

    Mitt inlägg blev stoppat i filtret. Jag skrev onda ord om min arbetsplats som tydligen inte får förekomma.

    Cheers,

    Fick du mitt mail? Hur kan dom göra så??????????? Nu vet dom väl säkert att jag både vill säga upp mig och att jag är på smällen men dom håller väl masken här.

  • hellokitty

    Jo, det stämmer... En liten oktoberbäbis här också. Grattis Bolognese! Eller var det Carbonara. Kanske Frutti di Mare?

    Gerda,

    det är samma här. Han är så snäll oftast men ibland känns det som man får nog. Jag gick in till P en morgon kl. 06. (Han brukar gå upp vid 07) och dumpade Ludde bredvid honom och sa att nu har jag fått nog. Ta honom tills du går till jobbet så jag iaf får sova en och en halv timme!
    P blev sur så klart men jag hade varit uppe sedan 04 och höll på att kasta ungen i väggen. Visade sig att liten håller på att få en massa tänder och nu har iaf en ploppat upp där nere. Två till på g.

    Ang mitt jobb så har jag fått en erbjudande från ett annat företag och kanske ska börja där sen när denna grav och mammaledighet är över, dvs om typ två år. Men dom vill så gärna ha mig och jag vill gärna börja där.

    CHeers och jag mailade varandra och jag berättade om detta samt om nya grav. Hon svarade en dag när jag inte var på jobbet och när jag nu var inne igår så såg jag att ngn hade öppnat min mail!!
    Osmidig som denna person är så hade hon inte flaggat meddelandet som oläst så jag fattar ju att personen i fråga faktiskt har haft mailet uppe så länge att det har "avflaggats" (läst det)

    Iaf så har ingen sagt något på jobbet och jag har inte heller sagt något. Min önskan var ju att inte säga upp mig förrän jag är klar med mammaledigheten (för andra bäbisen) för att vara helt säker på att jag faktiskt får det andra jobbet. Men nu får vi väl se vad som händer....

    det var allt för idag. Nu ska jag göra ris och korvstroganoff! men gurka och majs till.... mmmmmmmmm......

Svar på tråden Oups lite snabb... 7