• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • tina4

Hej,
    Nä, jag berättar bara för min familj (jag är bröllopsintresserad...!, gift sedan flera år, men ofta hittat allmänna bra tips vikt, hälsa, fester osv på den här sajten!)) Jag vill inte att folk ska tänka på att jag gått upp så mkt senaste månaderna, utan bara snart lägga märke till att jag kanske ser fräschare ut!? Jag skulle kanske få en massa kommentarer att det är dumt osv. Nämner bara att jag kör litet pulver om ngn frågar o ser mina påsar. Tar kaffet (utan mjölk) med kollegorna istället. Min make stöttar mig stenhårt, han har levt med mig i alla år o vet att detta är det enda som funkar om man vill ha resultat.

Förstår inte heller varför du Lelle ska ned till flugvikt, men grattis att det går undan, alltid lättare för män. Min konsulent sa att en man hade gått ned 8 kg! på 1 vecka!!!

Jag lägger in litet data för att hänga på tåget;

Signatur: tina4
    Start datum: 070108
    Längd: 156 cm
    Start vikt: 78.9 (hos konsulenten dag 2)
    Aktuell vikt: Hemma idag 76.7
    BMI: ca 32
    Mål: 63-66 kg

• vegetarian

Ett tips som fick mig att må bättre än vad jag gjort innan (jag har haft en lätt illamåendekänsla ):
    Jag tog bara halva påsen vid första målet och den andra halvan vid lunch. Spädde ändå med 3 dl som jag brukar. Sen har jag druckit mycket mer idag, framförallt på förmiddagen - tror att jag drack för lite innan. Måste nog ha 4 liter.

Godnatt alla tappra - i morgon har vi en dag till att kryssa som borta i almanackan !

• drömbrud

Det hoppas jag verkligen inte..

60 kg på en 173 lång kile är inte så fint..(enligt mig, no afence.. eller hur de stavas...)

• drömbrud

Föresten

Jag åt min första påse vid 12.30 och min andra vid 20.00...

Jag var inte hundgrig!

Så jag måste nu tvinga i mig en sista innan jag går o sover BARA FÖR ATT.. hmmf..

• fes

Tjena mittbena
    De har gått bra idag !
    Äntligen Jag vet att jag fixar det denna gång, så e de bara. Ska iväg till vänninan imorgon (som fick ångest för att ja satt igång, hehe) och gå på Disney on Ice, kommer tillbaka på söndag. Ni får ha en bra helg å kämpa på ! På måndag ska jag väga mig (på gubben dummevåg) och väntar inga mirakel men känner att ja måste ändå bara för att

Ha de gött, Kram

• vixen not a tramp

vegetarian
    Annars kan det hjälpa att dricka ett stort glas vatten innan shaken, det tipset fick jag och det hjälpte! Annars kom det nästan upp igen. Tydligen berodde det på att det är så koncentrerat med nyttigheter i de små påsarna så magsäcken blir alldeles chockad.

Jag går själv inte på cambridge, men era resultat gör att jag blir alldeless yr, ni är så duktiga!!! Keep up the good work!

• tina4

usch, jag har känt mig jättefrusen ikväll o igår kväll på dag 3-4. Kalla händer osv. Jag som alltid är så varm annars. För första gången sedan dag 1 också ett starkt sug efter bröd, smör o sylt...
    Har ngn annan upplevt liknande?
    God natt!

• Goldy

Hej på er! Jag fattar ingenting... jag har gått ner två kg, :) jag har ju typ fuskat hela veckan... :)Shit, vad glad jag är!!! :) Nu bär det av till skolan, ha det gott vänner!

Signatur: Goldy
    åter/Startdatum:070104(tror jag)
    Längd:1.65
    Startvikt: 84.8
    Aktuell vikt:82.8
    BMI:30.5 (tror jag)
    Mål:68-70

• vegetarian

Vad kul fes! ha det så roligt på Disney on Ice..

Tack för tipset MiaMaria Jag dricker redan innan....

Grattis Goldy! Även om man fuskar kan man ju äta mindre än "vanligt" och således gå ner. Men det går nog inte att göra så hur länge som helst

Uppe idag och vågen visar 88,2 morgonvikt idag med. men jag är så glad att jag är under 90 så det gör inget att det inte skiljer sig från gårdagens vikt. Imorgon lär jag väl ha minskat istället!

Hoppas alla får en trevlig fredag!
    Nu är det helg och då ska vi vara extra starka, vi ska klara helgeb även om det bjuds gott eller smarrig mat! ha!

Svar på tråden Cambridge Kuren