• Gable

Äntligen fredag del 8

Jaha och vad sägs om schlagern ikväll?

Vi tyckte det mesta var... Tråkigt...

• Gable

Jaaaaaaa, vart har ni tagit vägen??

• Gable

*mutter mummel*

Janos, det var en tillfällig svacka från mitt håll

Grattis i alla fall!

• Gable

Äpv - Oj på söndag?! Varför måste du vänta så länge? Jag skulle bli galen av väntan. Hur mår du? Känner du nåt? Jag hoppas så för er skull.

Japp, jag o Apg ska träffas imorgon! Ska bli så kul!!

• Gable

Jopperdijopperda... Det visade sig trots allt att herrskapet Gable lyckades få till det på egen hand. Vi ska ha barn i oktober.

Tjohoooooooo!!!

Symptomen jag hade, för att dämpa Äpv's FL-behov

Ömmande bröst.
    Ömmande är fel ord egentligen. Ömmande bröst får man när man har klämt på dom 2000 gånger för att kolla om de ömmar. När de väl graviditetsömmar pillrar man inte längre på dom. Man har visserligen händerna under tröjan men det är bara för att hålla tröjan borta från brösten.

PMS
    Jäääääääääääääävlar vilken pms jag hade. Maken fick sig både en, två och tre rejäla utskällningar. Däremellan grät jag lite och tyckte synd om mig själv. Läste jag nåt tråkigt inlägg här eller på FL så blev jag så himla ledsen.

Ont i livmodern.
    Som mensvärk i flera dagar. Jag håll på att riva upp hela underlivet, Vi har inte så mjukt toapapper här på jobbet,för att jag skulle kolla om jag hade fått mens. Det kändes så hela tiden.

Ont i ljumskarna
    När väl mensvärken gick över så fick jag ont i ljumskarna. Och du dra mig baklänges vad ont det gjorde. Helst ville jag ligga dubbelvikt och skrika rätt ut.

Ni märker att jag är inte speciellt smärttålig

Luktkänslig
    Jag blev oerhört misstänksam på att jag kanske var gravid när maken åt kokta ägg och jag höll på kräkas av lukten. Blev illamående av avgaser också.

Nu, efter posititv gravtest, har jag inte ett enda symptom. Det kan hugga till lite i livmodern men det är allt. Lite trött bara, men det kan ju hänga ihop med att jag har börjat kliva upp kl 06.00 på morgonen.

• Gable

Ont i livmodern.
    Som mensvärk i flera dagar. Jag höll på att riva upp hela underlivet för att jag skulle kolla om jag hade fått mens, vi har inte så mjukt toapapper här på jobbet.

Kanske lite mer lättförståeligt?!

• Gable

Aaaaaaaaaaaargh! Ni fattar vad jag menar eller?

• Gable

Förresten, om alla kommer tidgare, kan vi inte träffas tidigare på dan?

Svar på tråden Äntligen fredag del 8