• Cinderell@

Skickliga frisörer i Solna??

Tänkte bara höra mig för om någon känner till en skicklig frisör i Solnatrakten? Har varit på jakt ett tag här nu utan större framgång. I storstan vimlar det av stora salonger men i Solna? Någon som kan rekommendera någon?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Skickliga frisörer i Solna??
  • Cecilia 29/6-02

Hårbiten i Solna Centrum gillade jag när jag bodde där. Trevliga tjejer och mycket serviceinriktade, min erfarenhet iaf.

• Nicolina

Copparstrået på Råsundavägen! Inger är superduktig och trevlig, men brukar vara rejält upbokad, så man måste vara ute i god tid!

• Lill Anna (-03 el -04)

Jag har klippt mig sen jag fick hår hos Hårfixarna på Tottgatan 1 (tror det är 1). Det ligger mellan Solna och Näckrosen.
    Jag har aldrig varit missnöjd.. Jag sätter mig i stolen och säger KLIPP och det blir alltid bra!! Tyvärr slutar den ena frissören snart pga allergi..
    Men jag rekomenderar Åsa (minns inte efternamn).. Hon kan verkligen sitt jobb!!
    Det enda kruxet är att man måste boka några månader i förskott!

• Yra

Jag rekommenderar Pera på Pera´s hair and beauty. Han är underbar! Han har varit frisör i hela sitt liv och vet verkligen vad man passar i och inte. Han håller till på huvudstagatan någonstans. Superfrisör! Och billigt har det varit också. Klippning med slingor har aldrig kostat mer än 500 kr för mig!

Lycka till!

Svar på tråden Skickliga frisörer i Solna??