• Northland

Nu är dom här!!!

..våra fina ringar. Blir alldeles varm i magen när jag tittar på asken dom ligger i i väntan på nyårsafton. Trodde inte det skulle kännas så, har ju hängt här så mkt och läst massor med inlägg om hur otroligt kära å lyckliga ni blivit, ni som redan gjort detta.. Alltså, jag ÄR jättekär å jättelycklig, men det blev en sån boost när vi var och hämtade ut ringarna! Det är som att de har all vår kärlek inbakade i sig, om nån förstår?
    Kanske låter jätteflummigt, men jag var bara tvungen att skriva av mig lite..sitter hemma och väntar på att mitt hjärta ska komma hem, han tror att vi inte kommer ses mer innan jag åker hem till föräldrarna över jul, men jag har tagit ledigt från jobbet idag och tänkte överraska honom med middag å mys och en räkna-ner-kalender till julafton. Känner mig så rosa och glittrig, kär så det kommer hjärtan ur öronen när jag tänker på honom. Så nu vet ni det :)

• Svar på tråden Nu är dom här!!!
  • Kakan 11/8

Oh, jag vet hur det känns!!! Grattis till den stundande förlovningen!
    Vi förlovade oss i maj-05 och det var alldeles underbart. Då bestämde vi inget bröllopsdatum, men i fredags gick han ner på knä och ställde den stora frågan!!
    Visst är det väl alldeles underbart!

• Cia-bruden

Jag vet också hur det känns.
    Vi hämtade våra ringar för inte så länge sen. Vi hade dem på oss en dag för att känna så de sitter bra. Min satt perfekt, ska erkänna att det tog emot att ta av den sen på kvällen

Så nu ligger de i sin ask här hemma. Är meningen att sambon ska fria på vår resa i mars. Jag kommer inte veta när, var eller hur det kommer gå till, så lite överraskning får jag, precis som jag vill ha det

Dock sa sambon häromdagen att han inte är säker på att han kan vänta ända till mars. Så vi får väl se vad som händer...

Svar på tråden Nu är dom här!!!