• Northland

Snaaart är det dags!

Nu har nedräkningen börjat för mig med..är så förväntansfull och nervös!! Vi firade 3½-årsdag i tisdags, och på nyårsafton är det dags för förlovning..ringarna är beställda och kommer nästa vecka!! Vad tycker ni att vi ska hitta på på själva förlovningsdan? Har lite idéer, men det är alltid roligt att höra vad andra har gjort å så..? Å, kan knappt vänta..:)

• Svar på tråden Snaaart är det dags!
  • Pepparmyntan

Grattis i förskott till förlovningen. En mysig middag ihop är aldrig fel. Kanske kan ni ubyta ringar på något ställe som är extra romantiskt just för er (ex där ni hade första dejten eller nåt).

• Sofia08

Grattis!!! Vi förlovar oss på julafton! Går på nålar, det är så jobbigt att vänta! När vi beställde våra ringar så bad vi om att få hämta dem senare, så vi inte behövde ha dem i byrålådan så länge. Men jag tror att de borde vara klara nästa vecka!! Så spännande!
    Kan ni inte gå ut och äta på nån mysig rest. eller ta in på nåt hotell/spa eller likn???

• Northland

Längtar:
    Grattis i förskott till dig med :). Hade inte klarat att ha ringarna hemma, vi har väntat med att beställa av den anledningen..;)
    Funderar på picknick uppe på ett berg här i krokarna, vi fr ju så mkt fyrverkerier "gratis" iom. att det är på nyårsafton..min kärlek är inte den mest romantiska och påhittiga pojken, så jag får se till att styra upp det riktigt mysigt..:)

• Northland

Oj, alltså..menar inte att han är svårflörtad, bara att han har dålig fantasi :)

Svar på tråden Snaaart är det dags!