• Sunshine***

Vad tycker ni om denna ring som förlovningsring? Behöver smakråd!

Gud, jag är så velig gällande förlovingsring att det känns som jag aldrig kommer kunna bestämma mig, jag vill ju ha den PERFEKTA ringen som jag aldrig tröttnar på!

Har varit stensäker på att jag skulle ha en schalinsring tidigare, men jag tycker även att Signo har jättefina ringar. Jag har hittat några jag verkligen tycker är fina, men känner mig ändå osäker.

Vad tycker ni om denna ring? Ärliga svar

www.tcol.se/ Gå in på Signo, sedan andra sidan. Den ringen med 2 stenar jämte varandra. Artnr B013(Jag har snöat in mig på att min ring ska ha 2 stenar, en för mig och en för min älskling)

Jätteglad för smakråd med tanke på min velighet!

• Svar på tråden Vad tycker ni om denna ring som förlovningsring? Behöver smakråd!
  • Kärleksfeber

Jag tycker ringen var fin fast jag själv personligen tycker inte så mycket om "fårorna" i ringen. Hade tyckt den var finare utan dom. Bara vad jag tycker dock. Lycka till!

• drömbrud

Och sen är "signo" inte ett märke utan just den ring serien.. Precis som "tradition" och "standard"....

Krams

• firren

Jag tycker att B048 el B049 el B070 är finast. Men jag gillar lite trubbigare ringar. Vill du ha en runad så är den du valt fin!

• Helmborn2B

Tyckte den var jätte söt.. inte min stil men jag kan absolut se den på någon annan. väldigt tjejig på nått sätt är den!

• rosafågel

Jag tycker den är superfin!!!
    Otroligt mysig idé med två stenar för er...min förlovningsring har ingen sten men vigselringen har 11 då vi träffades i månad elva :)

• Sunshine***

drömbrud: tack för länken!

firren: Jag gillar halvkupade ringar bäst, trodde att jag var en som gillade raka, men när jag tittade på Schalins ring Bern hos en Guldsmed så tyckte jag den var för rak, och vi bestämde oss för att ta någon ring som är halvkupad eftersom det passade oss båda.

Tack för alla svar ni andra! Superbra att få respons!

Tillägg: Jag tycker ringen är väldigt söt, samtidigt oroar jag mig för att den inte håller i längden? (Och kanske är den lite "tantig?") Usch jag vet inte...

Velandet fortsätter

• hemligmia

Jättefin tycker jag, fin tanke med en sten för er var´. Hmmm..jag som kommer att ha 5, vilka andra ska stenarna symbolisera hehehe!

• Sunshine***

rosafågel: Tack för komplimangen! Ja, jag var ju väldigt inne på att skaffa Schalins ring Bern från början, men den var för rak. Annars har den också 2 stenar och är väl egentligen lite mer min smak.

Svar på tråden Vad tycker ni om denna ring som förlovningsring? Behöver smakråd!