Har ni en bröllopshemsida???
Länka gärna till den här så att jag får titta!!
Länka gärna till den här så att jag får titta!!
Vi har också en hemsida men den länken finns också på några andra sidor men om ni vill kolla så är det
karinochpeter.weddingannouncer.com
Här är vår, snart är där bröllopsbilder också...
www.skorpioner.com
TooBe - gift nu
Wow vilken härlig miljö ni fotade i!!! Jag gillade när ni stod på klippan typ bild 98 eller 100 eller nått. Det var så dramatiskt!!
Trollsländan
Ja, det var verkligen häftigt att gifta sig där ute i öknen !!
Man ser i alla fall inte på bilderna på klippan att jag är höjdrädd:):)
Fotografen föreslog att jag skulle stå längst ut - men det var lite för mycket för mig:)
Har förresten sett era underbara kort lite här och var innan och måste säga att dom är kanonfina !!
Första gången jag såg er sida var innan ni gifte er när ni bara hade dom första fina bilderna.
Tittade in i tråden om fotografen(bäst att inte nämna namn;) ) och förstår at ni är nöjda och rekommenderar honom !!
TooBe giftnu
Tack, nej man vågar inte rekommendera någon längre, kvoten är förbrukad för detta halvåret;)
Vi var också inne på att åka till LA och gifta oss i öknen, det var verkligen häftigt! Fick ni dit hela släkten?
Jag ska ta mig en funderare till på det...kanske bröllopsresa dit... Ska inte förstöra tråden mer, hoppas det kommer fler hemsidor.
Trollsländan
Nej, vi var helt ensamma - bara vi, prästen, fotografen, videofilmaren och chauffören i så långt ögat kunde nå:)
Mannen och jag har redan bestämt att så fort vi har sparat ihop pengar igen så åker vi till Vegas igen !!
Vi hade festen för släkt och vänner när vi kom hem sen istället.
Hoppas också på att se lite nya bröllopssidor - det är så härligt att se alla fina brudpar och bilder !!
Inte riktigt klar ännu men håll till godo!
fiaochjonas.weddingannouncer.com/
discodivan
Ser verkligen fram emot att se era bilder när ni sedan äntligen har gift er:);)
Har ju sett dig här ett tag och kikat på förberedelsebilderna. Ser ut som att det kommer att bli kanon !!!