• Lainan

    kristianstadsbrudarna 061201

    Hej på er! Jag bor visserligen i bromölla, men det är ju inte så långt till kristianstad, så jag kanske får vara med i den här tråden?

    fialia81
    Jag har köpt papper från ett kontorscenter och ska köpa resten av materialet (förhoppningsvis) på Panduro i Kristianstad i eftermiddag. Hade tänkt designa och göra alla trycksakerna själv. Panduro verkar ha mycket bra grejer till ett bra pris.

  • Lainan

    Jag har inte varit i Pandurobutiken, men jag håller verkligen tummarna att jag hittar det jag är ute efter där! En halvtimme till, sen ska jag sticka iväg för bröllopsshopping...

    Imorgon ska jag prova klänningar på Randiga Rutan (heter det så fortfarande?) Någon annan som köpt/hyrt sin klänning där?

  • Lainan

    Så, har nu uträttat en del ärenden...

    Köpte trycksaksmaterial på panduro i fredags och åkte hem och pysslade - blev jättesnyggt! Inte dyrt heller, särskilt inte om man jämför med vad det kostat att köpa färdiga trycksaker till allt! Ganska utplockat i butiken, men jag fann det jag var ute efter.

    Har idag varit inne och provat klänningar på Randiga Rutan. Hade sett en klänning där, utan att prova, som jag jättegärna ville ha, men den satt inte som jag ville... Andra klänningen jag provade visade sig vara en tiopoängare! Satt perfekt, var lagom i pris och var tom skön att ha på sig!

    Provade många klänningar efter den, men de var inte ens i närheten! *ler* Känns skönt att ha bestämt sig nu iaf...

Svar på tråden kristianstadsbrudarna 061201