Hej Balinda!
Självklart tjänar Herbalife pengar, precis som nutrilett, naturdiet och allt annat. Skillnaden är att det går till distributörer, dvs vanliga människor.
Det finns mer än 60miljoner dokumenterade resultat, männsikor över världen som skickat in sina resultat med produkterna till Herbalife. 27år, 63länder, börsnoterat mm, mm.
Trist med dina kompisar... Men det är tyvärr så att gör man på rätt sätt och har en bra distributör som hjälper en så går man inte upp igen. Jag vet, jag har sett det och jag är själv där.
Pyramidspel... vet du vad det är? Det finns inte hos Herbalife. Där kan vem som helst tjäna mer än "chefen". Kan man det på ett vanligt jobb? Ta ett vanligt företag, är inte det en pyramid om något? VD, olika chefer i många led och sen packet längst ner. I Herbalife blir det vad du gör det till, alla har samma möjligheter, har man det på ett vanligt jobb?
Jag vet, för jag har hört mej noga, noga för innan jag började äta produkterna själv. Min distributör är en toppentjej och jag är supernöjd.
Kasta inte smuts på något innan du har fakta, svart på vitt i din hand. Detta är för väldigt, väldigt, många det bästa som hänt i mående och hälsa.
Lev väl.
Kram JbB