**jag har blivit hippad**
Gissa om vi blev överraskade....
Igår skulle vi åkt till Sthlm (vi bor i värmland)för att hälsa på och planera inför bröllopsdagen med ett kompispar som ska vara toastmaster/madame. Jag pratade med dem så sent som på fredag eftermiddag. Men igår vid ca 9 tiden på morgonen dundrade vännerna från Sthlm och MÅNGA (!!!)andra in hemma hos oss och kidnappade oss båda samtidigt, vi bara stod och gapade, till och med vännerna från Skottland hade flugit hit för denna dag...
Farfar kom och hämtade barnen och sen fick vi varsin lapp där det stod vad vi skulle packa åt varandra.
För mig och min blivande fortsatte dagen sedan på varsitt håll.
Min dag innebar: Frukost hos en av tjejerna, skapande och övande av en dans som hela tjejgänget och jag tydligen ska visa upp på bröllopsfesten, lunch, relaxing på ett av stadens hotell där jag även fick vara mannekäng inför kompisarna med olika klädstilar typiska för vissa årtionden, jag blev även ompysslad med ansiktsbehandling och stylad inför kvällen, fick öppna massor av paket (skulle gissa vem gåvorna var från), limosin färd till ett restaurang besök med mkt god mat & vin. Kvällen avslutades med nattklubbs besök.
Kortfattat=jag hade verkligen en toppendag