• Susann­e, Lund
    Äldre 17 Jan 10:26
    26471 visningar
    280 svar
    280
    26471

    Vänner Lund tråd 5

    Nej inte psykolog. Jag är nog mer hobbypsykolog ;)

    Jag är landskapsarkitekt och måste tillägga att jag inte tycker att det behövs 5 år för att bli landskapsarkitekt men det är väl för att arkitekterna går så länge som vi också gör det. Hade lätt kunnat komprimera mina studier till 3,5 år. :)

  • Susann­e, Lund
    Äldre 17 Jan 13:32
    #0

    Jag håller med dig Jupiter :)

    Jag satt o tittade på Star Wars nån lördag här när dom visade del 4-6 och sa just det att jag kan se dessa filmer hur många gånger som helst. Jag tröttnar aldrig :)

  • Susann­e, Lund
    Äldre 20 Jan 18:03
    #0

    Nej men Izunia, då måste vi ordna en star wars maraton nån kväll. Eller vad säger du Jupiter ;)

    Va roligt att du är tillbaka förreten. Började just undra vart du hållt hus :)

    Jag vill bara förvarna att nästa vecka blir vi av med vår internet o får inte tillbaks den på 3 veckor så om ni undrar vart jag tagit vägen... Ni kan väl skicka ett mess om ni bestämmer nån fika nån gång. Vore kul att se er. Eller det blir kanske star wars nästa gång ? ;)

    Just det,
    Izunia du hade väl en sömerska som du kände eller? Jag skulle behöva ha en proffs titta på min klänning och göra ett utlåtande.

  • Susann­e, Lund
    Äldre 20 Jan 18:44
    #0

    Tack :)

  • Susann­e, Lund
    Äldre 23 Jan 18:22
    #0

    Hej hej

    Visade sig att vi nog inte blir av med internet denna vecka, tror jag. Än så länge kommer jag åt BT :)

    Välkommen alla nya! Jag gifter mig den 28/7 i år och får inte tag på min caterer. Han är spårlöst försvunnen. Konstigt.

    Tessanpower
    Jag läste nåt om släktingar i Canada. Är du där ifrån eller är det mannen? Själv är jag uppvuxen i Canada därför är jag lite nyfiken :)

  • Susann­e, Lund
    Äldre 24 Jan 11:19
    #0

    Hej Tessan

    Jag kommer från Vancouver, men jag har svenska föräldrar.
    Saknar det oerhört faktiskt. Det va alldeles för länge sen jag va där. :)

  • Susann­e, Lund
    Äldre 24 Jan 19:28
    #0

    Vackrast platsen på jorden enligt min mening :)

  • Susann­e, Lund
    Äldre 26 Jan 11:25
    #0

    Va kul Izunia!

    Jag håller verkligen tummarna.

    Vet du vad! Jag har fått jobb!!!!!!! Jag ska börja på Lunds kommun i februari. Projektanställning på 2 år. Känns helt overkligt. Känns som jag varit arbetslös i flera år. Hoppas det ordnar sig för dig också.

    Ja, då flyttar vi på lördag då. Ska bli så spännande. Mycket nu med packning m.m. annars hade jag så gärna velat fika ihop med er alla men det får bli nästa vecka kanske.

    Jag har inte tid nu med att titta igenom dina bilder izunia och imorgon blir vi av med internet tyvärr. Annars hade jag gärna hjälpt dig.

    Vi får höras snart.

    Kram på er
    Susanne

  • Susann­e, Lund
    Äldre 26 Jan 13:53
    #0

    Jag sökte jobbet för ett tag sen. Tyckte det passade mig alldeles utmärkt och det tyckte tydligen dom också. Jag är så glad. Det är en 75% tjänst vilket passar mig utmärkt för då kan jag starta min firma och göra privatuppdrag resten av tiden. Jag börjar troligtvis andra veckan i februari men det är inte klart än. Jätteskönt, för då hinner vi flytta in o ställa allt iordning innan jag börjar jobba :)

  • Susann­e, Lund
    Äldre 12 Feb 14:54
    #0

    Hej

    Nu har jag börjat på mitt nya jobb.:) Mycket att ta in på en dag. Blir alldeles matt.

    Jag har ännu inte tillgång till internet förrutom lite på jobbet så det är jättetråkigt att gå miste om allt roligt ni gör här. Såg att ni fikade i förra veckan :( Kan inte du skicka ett sms till mig nästa gång Izunia så jag också kan va med. Svårt att veta om ni träffas annars :(
    Hoppas ni har det bra. Hoppas vi ses snart.

    Kram
    Susanne

  • Susann­e, Lund
    Äldre 13 Feb 12:38
    #0

    Lycka till Izunia! Jag håller tummarna.

    Jag har inte riktigt hunnit komma in i jobbet än men det verkar jättekul och spännande än så länge. Jag ska börja se över parken i Klostargården så jag kommer vara ute hos dig o springa lite :) Är det något du vill klaga på eller har önskemål så är det alltså mig du ska vända dig till.

    Hoppas vi kan ses snart :)

  • Susann­e, Lund
    Äldre 14 Feb 08:57
    #0

    Gud va roligt!!! Grattis Izunia!!!!

    Tänk att allt händer samtidigt. Jag, du och en kompis till mig har alla fått jobb nyligen. Känns härligt. Vad är det för jobb? (om man får fråga)Förresten så hoppas jag att du fortfarande har tid att fixa naglar för snart är vi färdigrenoverade där hemma och då vill jag äntligen få lite snygga naglar.:)

    Tack för inputen om Klostergården. Det är antecknat. Det är ungefär vad de flesta vill så det ska nog ordna sig. jag skickar ett förslag på parken när det är klart så kan ni tycka om den också.

    Kram

  • Susann­e, Lund
    Äldre 16 Feb 15:07
    #0

    Hej Hej

    Tänkte bara meddela att jag fyller 30 idag! Kul va. :)

    Hoppas alla har en bra helg. Själv har jag fullt upp med svärmors 60 års fest på lördag. Ska bli en riktig partyhelg med andra ord.

    Kram på er

  • Susann­e, Lund
    Äldre 21 Feb 08:37
    #0

    Hej hej
    Tack för alla gratulationer. Helgen va hektisk med 30 och 60 års firanden. En kompis till mig födde barn på lördagen också. Jättekul!

    Jag kan också vecka 10. Är ledig på måndagar, annars kan jag efter 17 eller efter 15 på fredagar.

    Är så himla glad. Fick just veta att min bästa kompis i Vancouver kan komma på mitt bröllop. Det va lite osäkert om hon skulle ha råd men nu skrev hon o sa att hon kommer. :)

Svar på tråden Vänner Lund tråd 5