• Billa
    Äldre 19 Jan 14:16
    30451 visningar
    295 svar
    295
    30451

    Vi rullar vidare... BT-träff Västerås tråd nummer 11!

    Är ni laddade för ikväll!? Hoppas det! Ska bli jättekul att träffas!

    Köpte en tiara här på BT köp å sälj och igår fick jag den!! Den är helt perfekt! Tar inte med den ikväll, men jag kan lägga upp en bild så ni får se den!

    Nä, nu ska jag ut på en promenad med hunden å sen ska jag handla! Ses ikväl!!

  • Billa
    Äldre 19 Jan 14:24
    #0
  • Billa
    Äldre 22 Jan 14:20
    #0

    Hej och välkommen Karin!
    Va roligt! Vilken kyrka ska du gifta dig i?!

    Jag är 22 och gifter mig antagligen 15 september!

    Hur långt har du kommit i planeringen då?!

  • Billa
    Äldre 22 Jan 19:38
    #0

    Jag har beställt klänning + underkjol, tiaran kom i förra veckan, inbjudningskorten är nästan klara, S.T.D korten är klara, lokal å kyrka är bokat.

    Klart du ska med! Vin, god mat och många skratt utlovas!

  • Billa
    Äldre 23 Jan 11:25
    #0

    Vi ska nog på mässan! Ska nog dit med en kompis å hennes fästman!

    Ska ner på stan nu! Ska på en smink-kurs på Make up store! Fcik det i julklapp! Då får man en lektion i en timme å sen plocka på sig produkter för ca 500 kr! Ska bli jättespännande!

  • Billa
    Äldre 23 Jan 16:43
    #0

    Åh va roligt gabbies! *avundsjuk*
    Sminkningen gick jättebra!! Va superskoj! Blev inte så mycke grejjer för 500 kr dock, så jag la till 50 kr. Och om man köpde det där presentkortet i december så fick man en hemlig gåva oxå.
    Jag köpte: en rouge, en mörklila skugga, två borstar och så fick jag en ljuslila skugga med litte glitter i! Är riktigt nöjd! Så just nu kikar jag mig i spegeln ganska ofta! Blev så fint!!

  • Billa
    Äldre 24 Jan 22:21
    #0

    Gabbies, kan du mejla bild till mig oxå?! Du är noga med att håla rent den å smörja in den va?! Inge kul med infektioner! Har en som jag gjorde för snart 4 år sedan! Vill bygga ut den!

  • Billa
    Äldre 25 Jan 09:19
    #0

    Jag har en tribal-fjäril i svanken! Men vill bygga ut å fylla i den!

  • Billa
    Äldre 25 Jan 17:05
    #0

    Jag kan nog inte bestämma något datum förrns nästa vecka, då jag vet om jag är i landet överhuvetaget just då! Så jag avvaktar!

  • Billa
    Äldre 29 Jan 09:57
    #0

    Det låter bra! I slutet på vecka så vet jag som sagt! Hoppas jag iaf.! (börjar bli nervös)

  • Billa
    Äldre 2 Feb 09:27
    #0

    Fredag 2 mars - Junibrud2006,Karin, Gabbies, Billa

    Det va ett riktigt slavjobb det där, så även om jag får det så kommer jag tacka nej! Det är samma lön som man får här i sverige, fast då jobbar man 70 timmar /vecka! Å så va det 9 killar som jobbar i kondiset på skeppet, och dom har tydligen skrämt iväg massor med tjejjer Dom vill helt enkelt inte ha tjejjer där, så då mobbar dom tjejjerna!

    Jag har inte hört något än! Har gått tre veckor på måndag, så när som hellt borde den ju vara klar! Har du hört något?!

  • Billa
    Äldre 2 Feb 13:13
    #0

    Oki, ett finare sätt att skriva " jag är en kontorsnisse som bara skickade iväg beställningen, jag har ingen aning om hur mycke som är gjort på den" Hehehe!

    Jag drömde här om natten att jag fick hem den! Hahaha, såg inte alls ut som bilden, livet va snorgrönt med lila mönster och släpet var gjort av blommig vaxduk! Men jag va jätteglad för den i drömmen! Ja, den hade en dragkedja som gick från uringningen hela vägen ner till fötterna!

    Har fått besked angående jobbet, fick det inte! Det känns som att det va för att jag är tjej...men det kan jag ju inte veta! Det stog att jag har jättebra kompetens men att dom inte har en tjänst som passar mig!

  • Billa
    Äldre 4 Feb 11:53
    #0

    Karin.A, å va roligt!! Jag ska shoppa skor i sthlm i sommar!
    Så mysigt med en heldag med mamma!

  • Billa
    Äldre 6 Feb 13:58
    #0

    Vi ska skicka ut våra S.T.D. kort nu i feb. nångång tänkte vi. Sånna skickar vi bara till släkten utomlands (England).

    Resten skickar vi nog i juli tror jag! ( vi gifter oss 15/9 ) Två månader i förväg borde väl vara ok?

  • Billa
    Äldre 8 Feb 09:15
    #0

    Hej Mia! Kul att se dig!
    Fortfarande gift?! Hehehehe!

    Tufft! 40 år! Mina svärisar har varit gifta i 40 år i juni har jag för mig!
    Ta frågor som: Vart träffades X & X, Vilken färg hade deras första hus, Hur många krukväxter har dom, jag vet inte, nåt sånt!?
    Dom firar ju rubin bröllop, så kanske ha det som tema?!

  • Billa
    Äldre 12 Feb 08:41
    #0

    Skor vet jag tyvärr inte, jag köper bara skor hos King size i sthlm! Kanske finns nåt för dig där? finns för stoora stl och smååå stl! Jag har stl 43 så jag ska dit i sommar och shoppa skor!

    Klänningstatus: Dom skickade den igår!!!!!!!!!!!!!!!! Ska bli såååå spännande att få se den!!! Ojojoj, hur lång tid kan det ta från kina? en vecka?

  • Billa
    Äldre 12 Feb 20:25
    #0

    Hur många här ska på bröllopsmässan i helgen?! Vi ska dit!

  • Billa
    Äldre 13 Feb 10:39
    #0

    Gudinnan; va skoj! Hur länge stannar du i svearike denna gång!?

    Gabbies, va du på bägge mässorna förra året oxå?! Vilken va bäst då!? Du är ju en sån här mässexpert! Hehehehe!!

    Junibrud; Å va skoj! Hela lönen borta nu alltså?! Hehehe!

  • Billa
    Äldre 13 Feb 17:56
    #0

    Oj, är det så mycke i tull. Varför det?! Jag förstår inte varför man ska betala för en vara två ggr! Men men, klänningen är ju billig ändå!

  • Billa
    Äldre 15 Feb 10:03
    #0

    Ingen klänning synes än! Men den e på väg!

    Karin.A; Va kul!! Vi ska fråga värdparet imorrn! Det är min sambos äldsta bror med fru! Dom har varit värdpar förut. Men största kravet från oss är att dom måste vilja prata engelska, annars tar vi några andra!

    Idag är det 7 månader kvar!! tyckte nyss det va 2 år kvar! Hehehehe!!! Ska bli såååå kul!!!

Svar på tråden Vi rullar vidare... BT-träff Västerås tråd nummer 11!