• junibr­ud2006
    Visa endast
    Tor 21 dec 2006 18:23 #0
    Nu ska jag ta på mig skorna och traska ner. Skönt att se att det inte är några avhopp än så länge.
  • Sön 24 dec 2006 00:21 #0

Jag är såååååå ledsen att jag inte kom på träffen, åkte på feber och har legat däckad i flera dagar... Hoppas ni som var där hade kul och att vi kan ha fler träffar framöver, har tyvärr inte tid i år men kanske nästa?

GOD JUL på er alla!!!!

Kram M

• Gabbie­s
    Visa endast
    Sön 24 dec 2006 10:20 #0

God Jul alla västerås brudar!!!!

• Fre 29 dec 2006 22:10 #0

Får man hoppa in i tråden? Kommer egentligen från Köping men ska gifta oss sent nästa år är det tänkt och det kommer troligen att ske i Västerås
    Såg att det är några av er som har/ska ha festen på Lövudden. Någon som vill bidra med lite info om detta ställe? Vi tycker att det verkar passa oss men har dock inte varit och tittat ännu.Är jätteintresserad av prisinfo och sånt både för Lövudden och för finska förreningens lokal..

God Jul och Gott nytt år på er förresten!

Johanna

• Gabbie­s
    Visa endast
    Fre 29 dec 2006 22:34 #0

Hej och välkommen till våran lilla västerås tråd! Kul med nytt folk! Jag är en av dom som ska ha festen i finska föreningens lokal på Lövudden, du får gärna maila mig med frågor, är lite att svara så tycker jag.. gabriella_k@hotmail.com

• Fre 29 dec 2006 22:46 #0

njoy, Jag är oxå från Köping! Sveriges metropol! Hehehe! Dock är jag boende i v-ås sedan ett å ett halvt år!

När kan man räkna sig som västeråsare? Är det någon viss tid som man ska ha bott här för det?!

• junibr­ud2006
    Visa endast
    Lör 30 dec 2006 15:24 #0

njoy - Välkommen! Kul med lite nytt folk i tråden. Hoppas vi blir många som kan ses nästa träff i slutet av januari.

• Gudinn­an
    Visa endast
    Tis 2 jan 2007 18:58 #0

Billa vad har du för mailadress??

• Gudinn­an
    Visa endast
    Tis 2 jan 2007 18:59 #0

eller om du inte vill lägga ut den kanske du kan maila mig på gudinnan@hotmail.com
    så är du snäll!!

• Ons 3 jan 2007 00:40 #0

cuddlykoalabear@gmail.com

Jag är såååååå nervös! På måndag ska jag på arbetsintervju!! Aaaah!!

Ang. bröllop: Har börjat så smått med inbjudningarna, ska ha genomskinliga papper med noter på som en del av kortet...svårt att förklara...typ så! Så de har jag printat ut, skrivaren va riktigt bråkig, men med lite övertalning så gick det!

Väntar otåligt på min klänning som borde komma när som hellst!

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll