• Nemo nisi mors

Bra amatörfotograf i Skåne????

Vill ha tips på bra och prisvärda fotografer i södra Skåne.

Eftersom vi har en snål budgget funderar vi på amatörfotografer. Någon som har ett bra tips? Har de någon hemsida?

Har sökt på forumet och på fotosidan men ej hittat något.

Tack

• Svar på tråden Bra amatörfotograf i Skåne????
  • sandybrud

Försök med att kolla runt på fotografutbildningar. De kanske har elever som kan göra det för en billig peng plus att de får bilder till deras kommande portfolie...

• Bröllopstokiig

Jag är också på jakt efter en sådan. Hittar jag nåt så hör jag av mig.

• Nemo nisi mors

Puffar lite nu när många är vid datorn.

• lpj75

Hej! Jag vet en suverän fotograf som jag gärna rekommendera. Vi anlitade henne till vårt bröllop och blev helnöjda. Hon är dock ingen amatör men vi tyckte det var ett bra pris. Hon har lite olika paketpriser. Kolla in hennes hemsida: www.carolinejacobsen.com. Lycka till!

• Nemo nisi mors

lpj75

Var inne på henes sida. Jättebra bilder. Kunde inte hitta några prisuppgifter.

Vad tog ni för bilder och vilken prisuppgift fick ni?

• lpj75

Nemo nisi mors

Vår bröllopsfotografering kostade 3900 kr. I de pengarna ingick fotografering i 40 minuter på valfri plats och 8 st bilder 15x21cm. Om man sätter in foto i tidningen så får man 10 st bilder, alltså 2 st extra. För 1000 kr så får man 50 st omonterade tackkort. Om man bara behöver t ex 25 tackkort så kan man välja ut 25 st av alla foto som tagits som man kan ha till sitt eget bröllopsalbum. Därutöver tog fotografen ut en milersättning på 25kr/mil med utgång från Höllviken eller Malmö (vet inte riktigt). Vår nota slutade med detta på 5000 kr. Hoppas det fixar sig för er!

• Nemo nisi mors

lpj75

Tackar. Såg även att hon gjorde seacred box, vilket är bra för det hade jag tänkt ge min m2b.

Svar på tråden Bra amatörfotograf i Skåne????