MAJ-brudar
Alla ni som gifter Er i Maj!
Skulle verkligen bli jätteglad om jag kunde få lite uppmuntran!
Vi hade planerat att gifta oss i juni eller juli men lokalen var inte ledig...
Alla ni som gifter Er i Maj!
Skulle verkligen bli jätteglad om jag kunde få lite uppmuntran!
Vi hade planerat att gifta oss i juni eller juli men lokalen var inte ledig...
Vi gifter oss 26 maj, pingstafton. Känns bra med våren såsom Cinderella beskrev. Mina föräldrar gifte sig samma dag, så det känns ännu mer speciellt.
Nu är man förlovad hände sig den 31 december =)
Vi gifter oss den 26 maj. Jag tycker det är en perfekt tid att gifta sig. Inbjudningarna klara och ska snart skickas ut... det närmar sig, börjar känna lite nervositet....
hej vi ska oxå gifta oss den 26 maj. Menar ni att ni skickar iväg inbjudningar redan. Hade själv tänkt 2,5 månad innan.Men ska kanske tänka om!
japp vi har redan skicka ut.
vi har hållt vårt börllop hemligt och vill vi inte hålla på det längre.
så inbjudningarna låg i lådan hos gästerna på nyårsafton och då belv även vår hemsida offentlig.
här är den för de som vill kika in.
sara-jonny.weddingannouncer.com/
jättefin hemsida Sara&Jonny, vi har också en under uppbyggnad- återkommer med den!
Här är en till som gifter sig 19 maj. Först var vi oxå inne på juni men festlokalen vi ville ha var fullbokad. Men som min kära sambo säger gud vad underbart att gifta sig före sommaren, åka iväg på bröllopsresa och ändå ha sin sommarsemester att se fram emot, som nygifta. Vi tror det blir toppen!
vi gifter oss 19 maj..... Vilken härlig tid att gifta sig på.....
inga mygg än
inga rappsbaggar
antagligen inget regn
inga semester tider
påsken är på ingång = oftast gratis blommor i kyrkan mm
allt har härlig ljus grön ton
första solen är bäst.....
hoppas detta hjälper
påsken på ingång 19maj?? låter sent!
Hej!
Vi gifter oss den 26 maj därför att jag älskar den tiden på året. Ljuset, ljumna vindar (förhoppningsvis), vårkänslor, dofter av blommor.. Myser!! Vi ska gifta oss ute på en ö i skärgården och ha festen precis intill havet. MAJ ÄR BÄST INGEN PROTEST! Lycka till alla majbrudar!
vi skickar nog ut inbjudningarna lagom till alla hjärtans dag, jag tyckte också det kändes tidigt först men det är det nog inte, då har ju gästerna tid att kolla upp ledighet m.m...