Fortsättning på.........väntar på att han ska ringa
Min pappa ringde mej på förmiddagen....detta har jag väntat på länge så jag blev inte förvånad.....tyvärr så låg jag och sov en stund eftersom min son väckte mej tidigt som sjutton i morse.....min sambo kom in till mej å frågade om jag orkade prata....visst sa jag...vem ä de frågade jag...de ä din pappa sa min sambo....jaha tänkte jag...då va de dags...mm...jag va ju inte vaken alls liksom och va ju inte direkt i form för att skälla ut nånhan tackade för inbjudan och sa....kommer din mor??..ja sa jag...hon ä mitt ena vittne så de ä klart att hon kommer.....de hade hon gjort ändå visserligen....jaha sa han...då förstår du väl att inte vi kommer säger han...nja sa jag...till viss del...men de ä en väldigt stor dag i mitt liv....jo visserligen sa han.....men din mor har gjort oss alla så illa genom åren...va sa jag...mej hjälper hon allt va hon kan sa jag..jaja sa han.....men jag kommer gärna på söndagen om jag får säger han....mmmm sa jag bara...FAN.ATT jag inte va mer vaken....jag lovade mej själv att jag skulle be han dra åt helvete om han ringde och sa att han inte kommer =(