• Sofia08

OT:Hjälp med restaurang!!!

Såg på ett program på tv där de var och åt på en restaurang i Stockholm. De satt i en paviljong och man såg utsikten över hela staden. Jättevackert!! Vet någon vad det är för restaurang?? Har Mosebacke paviljonger???

• Svar på tråden OT:Hjälp med restaurang!!!
  • Sofia08

De hade dock stängt den 23/12... Nåt annat tips på en JÄTTEROMANTISK restaurang dit vi kan gå på vår förlovning den 23/12??

• Fru någongång.

kolla på gondolen, de har ju fantastisk utsikt iaf :)

• Sofia08

Nu har jag suttit och kollat efter mysiga restauranger som en tok! Jättesvårt!! Jag funderade på Restauran J i Nacka..Är det någon som varit där? Annars skulle jag vilja ha rekomendationer om en mysig Italienare!!

• gift sen juni

Hasselbacken har ett litet lusthus där man kan ha middag.
    Restaurang J i nacka tycker jag inte är så mysigt....
    Gondolen har väll annars häftig utsikt!

• Kirsto

Jag gillar Lilla Pakistan på St. Eriksplan jättemycket. Ingen utsikt alls, men GOD mat och utmärkt service! Jättemysigt.

• Sofia08

Tack för alla tips!!

gift sen i juni:
    Har du varit på J i Nacka?? Har aldrig varit där, men jag tyckte det såg mysigt ut..Kanske bättre på sommaren? Ska definitivt kolla upp Hasselbacken!! Egentligen ska man väl gå till en restaurang där man varit förut, så man vet vad man får liksom... Vi är så sällan ute och äter, tyvärr, så man får lite hjärnsläpp när man ska hitta nåt..

• Fru någongång.

Restaurang J är nog mer en sommarrestaurang. vi var där i sommras och åt, men jag måste säga att jag inte var speciellt imponerad av maten.

förstår att det är svårt, vi är ute en del, men man får ändå hjärnsläpp. men om du vil ha "enkel" mat så kan nu ju gå till thaibåten jättemysigt med mkt inredning frpn thailand www.thaiboat.se/

lycka till igen :)

• Fru någongång.

Restaurang J känns så stor om du förstår vad jag menar, rätt högt i tak och ganska lufitgt.. inte så mkt mys och privat..

• Sofia08

Gotland-07:

Thaibåten är lite av en favvis restaurang för mig!! Är säkert mysigt om man sitter inomhus också. Men jag var lite sugen på Italienskt...Jag har ju Capri som favorit, men det skulle vara kul att prova nån ny! Trattoria Romana är ju också en bra restaurang, lite större dock..

• chippis

Jag förlovade mig med min underbara sambo i lördags och vi åt middag på en jättemysig italiensk restaurang i gamla stan som heter Trattoria Romana, den har allt....supergod mat, levande ljus och kypare som går runt bland gästerna och spelar musik (dock inte störande)

Svar på tråden OT:Hjälp med restaurang!!!