Hur hittar man festlokal i Malmö?
Hej allihop.
Jag såg att det var någon som ska gifta sig i Malmö. Jag undrar om ni har några råd var man kan hitta lokal att ha festen i? Har ingen anning var jag ska leta!? Tack på förhand.
Hej allihop.
Jag såg att det var någon som ska gifta sig i Malmö. Jag undrar om ni har några råd var man kan hitta lokal att ha festen i? Har ingen anning var jag ska leta!? Tack på förhand.
Ska det vara i Malmö city eller Malmö med omkrets?
Vill ni fixa maten själva?
Kolla på festarrangörer i Gula sidorna.
www.bygdegardarna.se
home.swipnet.se/heleneholm
www.hantverksgarden.nu
www.malmo.kfuk-kfum.se/lokal.html
www.valvet.nu
www.artholmen.se
Katrinetorps herrgård är fint, det verkar tyvärr inte ha någon hemsida.
Lite tips i alla fall, lycka till!
Tack så jätte mycket för hjälpen!
Tack så jätte mycket för hjälpen!
Först vill jag fråga vad du tänkt dig för lokal.
Vi har tittat runt på bla. Spegelsalen på Hipp, Rönneholmsgården, festvåningen på Hilton mm.
Jag kan skriva och berätta vad jah tyckte om de olika lokalerna om det är någon som intresserar dig.
Kan berätta att för vår del slutade det med att vi bokade Grand i Lund för det är absolut bästa alternativet.
Hej.
Vi kan få hjälp med mat och dryck så vi vill helst ha en lokal där man kan ta med sig maten själv och att det finns plats med runt 70 gäster.
Både spegelsalen och Röeenholmsgården går att hyra, alltså endast lokal.
Spegelsalen går på ca 8000 kr och Rönneholmsgården på 5000 kr.
Beställt id för titt om de verkar intressanta. Själv föll jag inte för någon av dem men de är ju populära bröllopslokaler.
Bergkungasalen hos KFUM finns, leta på nätet det finns bilder ute.
Tack så mycket Stina för hjälpen. Ska titta upp Spegelsalen och Rönneholmsgården. Ha en fin fredag!
Holm Folkets Hus kostar ca 1500-2000 och då finns all porslin också. Enkelt, billigt och helt OK