• weklund

Roligare förlovnings annons!!

Ah hade tänkt o förlova oss (han vet inget än) på nyårsafton. Men tänkte på annonsen i tidningen!
    Ha ni nå frslag!?

Ja hade tänkt först!!

31/12-06 Jag har förlovat mig, Marica.

I en annan annons under

31/12 06 Jag med, Glenn!

• Svar på tråden Roligare förlovnings annons!!
  • Hemlig brud 07

Ursäkta för att jag frågar. Men vill han förlova sig? Har ni pratat om det? Kanske inte så bra att sätta ut annons om du är osäker.

• @-}----

Hemlig brud 07

Är det hon som friar är det inte konstigt att han inte vet om det än :)

Min man friade utan att jag hade den blekaste aning om det och för mig är ett frieri en förlovning.

Så det kanske är surprise för den blivande fästmannen :D

• Hemlig brud 07

Jovisst förstår jag det @-}----

Men jag tänker på min m2b, jag har friat många gånger och han har sagt nej. Ville inte då (men nu). Om jag då hade satt ut en annons i tidingen att nu var det klart. Nu var vi förlovade, så hade det ju inte varit så kul att dementera annonsen.

Har de däremot pratat om det förut, och pratat om att gifta sig så är det ju helt solklart vad han vill och då är ju annonsen ok.

• @-}----

Ja, då förstår jag :)
    Ja, det vore ju lite snopet och smått jobbigt om han ville vänta...det har du rätt i.
    Man måste nog vara rätt så säker på sin sak innan man sätter ut annons, blir lite jobbigt för alla parter annars.

• fes

Träffades surfandes

på kärlekens hav!

Efter ett dopp

i kärlekens bad, är

vi nu ett ringmärkt par.

Så här såg våran ut
    Men jag tycker nog att du ska vänta med att beställa annonsen tills han sagt ja! Då kanske du kan få hjälp av honom med annonsen ! Lycka till !

• weklund

håller med er, ja väntar! =)

• Hemlig brud 07

Glömde ju bort att skriva att jag gillar er idé till annonsen. Annorlunda och kul.

Svar på tråden Roligare förlovnings annons!!