Aprilisar?
Fler som gifter sig i april-07??? :)
Fler som gifter sig i april-07??? :)
Här är en till som gifter sig i april, mer exakt den 28 april.
Hoppas på en fin och tidig vår!!!
Vad roligt!
En till 14 april här :)
Det vore skoj att träffas någon gång nästa år och snacka lite bröllop!? Fler med på den idén? Hojta till isåfall! :)
Jajamän!
20 april är det vår tur!
Vore jättekul o träffas.. men kanske lite svårt o sammanstråla eftersom vi alla kommer från så olika håll!
Men är träffen i Linköping är jag helt klart på (Inte alls partisk här inte ;) )
21 April för mig med, när har ni tänkt skicka ut inbjudningarna? Funderar lite på att skicka dem så alla får dem på Alla Hjärtans Dag, men det kanske är försent?
Hej... jag tittar oxå in här...
Vi har prel bokat 30 april -kvällsbröllop
Har typ inte gjort ngt... men disskuterar om allt vi ska göra..
Hur stressad borde jag vara?
Vilken kanon idé med att skicka ut inbjudan till alla hjärtans dag!!! Det vill jag oxå göra!
hahaha
28 april vi ocksp;)
*Ruth* Frågan är bara om det är försent att skicka ut inbjudningarna till Alla Hjärtans dag, vad tror du? Man måste väl ha OSA 3-4 veckor före bröllopet eller? Fast då har de 6 veckor på sig att svara och det borde väl räcka?
April2007
vi gifter oss samma dag som du, och jag hade också tanken på att skicka inbjudningarna till alla hjärtans dag. men precis som du så är jag osäker på om det blir för sent... men så länge "alla" vet om att det är det datumet, så det ska nog inte vara problem.
Provade slöjan o tiaran tillsammans i söndags.. såg perfekt ut.. var så nervös för att de inte skulle passa