HURRA jag har gått upp två kilo
Hipp Hurra, jag är så glad att jag äntligen lyckats gå upp lite i vikt!!! Det finns så många trådar för överviktiga, så jag kände att jag ville ha en för oss som är underviktiga vilket inte heller är så himla kul. I alla fall så tröttnade jag totalt på att kämpa för att hålla vikten, så jag beställde tid hos en nutritionist. I hela mitt liv har jag varit smal som en sticka och folk har frågat bakom ryggen på mig om jag har/har haft anorexia, inte så kul! Så fick jag plötsligt mjölkallergi och gick ner ändå mer i vikt, SUCK!!! 47 kg till 170 cm, snyggt vad! Jag fick ingen ordning på maten efter det, men lyckades ändå gå upp till 49 - 50 genom att undvika mjölkprodukter. Så gick jag till denna underbara människa som verkligen har hjälpt mig genom att visa vad min kropp behöver i form av kolhydrater, proteiner, fibrer och fetter. Nu, 3 månader med rätt matintag senare, har jag lyckats gå upp 2 hela kilo i vikt och ökat på min kropps fettprocent ( som låg långt under minimivärdet ) med 4,5 %!!!! Kände bara att jag måste få dela med mig. Än en gång, HIPP HURRA vad jag är glad!!!