Inlägg från: Fru Cinderella |Visa alla inlägg
  • Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Vi önskar oss presentkort på IKEA för vår soffa har fallit sönder.. och då menar jag verkligen det ordagrant. Hela ryggen har lossat från sätet o jag som älskar den soffan :(

• Fru Cinderella

Tilläggas bör är att soffan är lika gammal som jag, 22 år och jag har växt upp i den.. sen har det väl vart en del fullpackade fester och annat sköj

Jo jag vet, tycker också det känns lite oförskämt.. men har man inte med någon önskan kommer ju alla fråga i alla fall så.. blir aldrig bra hur man än vrider o vänder på det

• Fru Cinderella

Jo vi har också avlånga, hade gärna haft runda, väldigt gärna! Men ja ja, vi håller oss på de avlånga..

Jo bordsplaceringen ser jag verkligen inte fram mot.. huga..

• Fru Cinderella

Jo o sen vet man ju aldrig om de tankarna man själv har om personer som går ihop verkligen stämmer överens med hur det sen kommer bli på festen.

Hur tänker ni när det gäller att blanda unga och gamla, de som inte känner varandra osv? Har du några tankar om det? För på det planet är jag väldigt kluven

• Fru Cinderella

Kul tänkt.. hur gör ni med hela familjer? Skulle verkligen behöva råd om det.. Två föräldrar men två barn en kille på 17 och en tjej på 15.. ska man splitta dem eller placera dem bredvid varandra tillsammans med en annan familj med 2 barn, fast de är på 11 (kille) o 14 (tjej)

Vet inte om barnen kanske har det bättre utan sina föräldrar (de som är 14 o uppåt), fast de kanske känner sig ensamma o blyga om de blir placerade med främlingar *suckar*

• Fru Cinderella

Jo men det är verkligen lättare sagt än gjort ;)

Nej usch.. den kvällen med bordplaceringen ska jag o sambon ha tillsammans med en flaska vin har vi sagt *skrattar*

• Fru Cinderella

Japp det tror jag med *skrattar*

Funderar faktiskt på att testa att skriva alla namn på lappar o dra slumpmässigt ur en skål. kan bli kul o se vad som blir bara för att

• Fru Cinderella

*skrattar* Man ska alltid göra allting så positivt som möjligt.. man kanske kan avancera leken ännu mer.. vid en fullträff på bordsplaceringen får man även ta en shot ;)

• Fru Cinderella

Jo det var det jag menade, gillade din idé också ;)

Nej nu ska jag ta o pallra mig in till stan o se om jag kan hitta något flashigt till jul o nyår att svassa runt i

• Fru Cinderella

Hittade faktiskt en klänning, kors i taket. Det var inte enkelt kan jag säga. Alla klänningar gjorde mina höfter dubbelt så stora.. såg ut som en korv i dom.. tills jag hittade en som faktiskt såg riktigt snygg ut! Så nu har jag en klänning

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)