Kan inte äta!
Jag går igenom rätt mycket just nu i mitt liv, både på jobbet och privat. Allt verkar maximalt komplicerat vart jag än kommer och oavsett hur många timmar om dagen jag jobbar på problem i både privatlivet och på jobbet verkar det som om inget går framåt.
Jag kan inte äta något.. eller jo, när jag väl orkar och hinner äta kan jag inte behålla det, utan måste kräkas. Jag är redan rätt smal och min kropp har aldrig klarat av speciellt bra att vara utan mat längre tider. Och ja, jag har tidigare haft ätstörningar, dock inget som skulle ha krävt professionell hjälp.
Jag känner mig väldigt svag och trött hela tiden. När jag väl står upp känner jag mig yr och illamående. Försöker dricka mycket vatten för att åtminstone hålla vätskebalansen i ordning.
Jag vet inte vad jag ska göra åt situationen. Kan absolut inte sjukskriva mig och kan ju inte gå till en läkare för detta.. det är väl bara att överreagera.
Vad ska jag göra åt detta? Någon som varit i samma sitts? Jag vet inte hur länge jag orkar med all denna stress och press.