• Sofia08

Romantisk restaurang och/eller hotell..??

Vi ska fira vår förlovning genom att gå på nån mysig restaurang eller bo på nåt mysigt hotell eller liknande? Är det någon som har några förlag var vi kan vara???

• Svar på tråden Romantisk restaurang och/eller hotell..??
  • petruschka

Hasseludden! Underbart att få hasa omkring (gå fort funkar inte!) i sköna tofflor och sitta utomhus i 40-gradigt vatten och få snöflingor i håret! Grattis till förlovningen

• Sofia08

Ja, dit har jag verkligen tänkt att vi ska åka nångång! Bra idé! Tack..fast det är lite för tidigt att säga grattis än.. Vi ska kolla ut ringar på tisdag...Men det är nära nu..hihi

• Vezzla

Vi har bokat en svit på ett hotell... så har vi tillgång til jacuzzi på rummet... fanns alternativ med både bastu och jacuzzi men lite för dyrt för oss...

• Telemarkgrrl

Kanske Vaxholms hotell kan vara nåt? Dom har helgpaket, dubbelrum med 3-rättersmiddag och frukost, för 1800 (alltså 900 kr per pers). Hotellet är jättefint och den kanongoda maten äter man i matsalen med utsikt över Kastellet och fjärden utanför. Hotellet har en bastu men ingen spaavdelning, det är egentligen det enda som saknas.

• Sofia08

Det låter najs Vi ska titta ut ringar i morgon!! Weiii!! Äntligen! Jag tänkte faktiskt att min blivande får ta att överraska mig med nåt mysigt, men man kan ju ge hintar om saker att göra..eller hur?

• Solen2

Vezzla:
    Vilket hotell har ni bokat, det låter jättemysigt. Funderar just nu på hur vi ska fira vår 1-åriga förlovningsdag.

Svar på tråden Romantisk restaurang och/eller hotell..??