Billiga klänningar
Ville bara tipsa om billiga nya klänningar på nätet, har själv köpt en som kom igår
Betalade bara 199.99 dollar plus 40 dollar i frakt och den kom hemlevererad till dörren.
www.stores.ebay.com/heiphy/
Susanne
Ville bara tipsa om billiga nya klänningar på nätet, har själv köpt en som kom igår
Betalade bara 199.99 dollar plus 40 dollar i frakt och den kom hemlevererad till dörren.
www.stores.ebay.com/heiphy/
Susanne
Jag köpte inte min klänning på nätet men i en butik som skulle lägga ned. Det blev ganska billigt, ca 1800 för klänning, slöja och virkad krona. Men det var ett impulsköp när jag var på tjänsteresa. Jag får se om samma klänning kommer att sitta på på bröllopsdagen. Men egentligen är det precis en sån klänning som jag vill ha.... Så det känns jättebra!
Visst är livet bra ibland!
Vad roligt att du också köpt din klänning på eBay! Det har jag med, fast inte från Heiphy. Det är verkligen superklänningar billigt.
Vilken klänning har du beställt?
Ni köper era klänningar utan att ha provat dem, hur har det funkat för er?
Hejsan jag beställde BN *BEAUTFL* WEDDING DRESS CORSET den har snörning i ryggen och ganska flexibel i storleken, men jag mätte innan måtten finns under varje klänning. MVH Susanne
Åh, den modellen är jättefin, den har jag tittat på innan!
Swebel: Jar är knappt 160 cm, så jag visste att jag måste lägga upp klänningen, så då tänkte jag att om den inte sitter perfekt kan jag justera det samtidigt. För det låga priset är det värt att gå till en lokal sömmerska för ändringarna.