snart blir det av!
igår sa min sambo att vi ska iväg och köpa ringar idag!! jag är sååå glad, jag har längtat o väntat o bitit mig i kinden för att inte tjata...
men nu så!
ville bara få skrika ut till er andra hur glad jag är!!
igår sa min sambo att vi ska iväg och köpa ringar idag!! jag är sååå glad, jag har längtat o väntat o bitit mig i kinden för att inte tjata...
men nu så!
ville bara få skrika ut till er andra hur glad jag är!!
grattis
Å, vad roligt!!! JÄTTEGRATTIS!!!
(Fick oxå gå o vänta o vänta innan sambon fick tummen ur....Löjligt egentligen....Man kan ju ta tag i det själv liksom... )
Grattis!! Shit vad jag försöker hålla mig för att inte tjata HELA TIDEN!!! Det konstiga är att han sagt att han vill att vi ska förlova oss, fast så fort jag nämner något om det så känns det som jag är jättejobbig och tjatig...Skulle så gärna vilja åka och pröva ut nån fin ring iallafall..Jag vill ju inte låta tjatig så jag håller väl tyst och skriver av mig här istället..haha
GRATTIS!
Nu ska jag sluta deppa...Vi ska se ut ringar nästa vecka!! Wohooo!!
Längtar..:
ja där ser du! det lönar sej att vänta;)
nu har vi beställt ringar och dom är klara om en vecka. Det blev ett par schalins. på guldfynd får man just nu tjejringen gratis när man köper två från samma serie. vi hade räknat med ca 2000 var för släta ringar i guld men nu kom vi ju undan med 2000 för båda!! jag är såå nöjd!
och jag använde mitt BTnick i ringen, fast med mitt fullständiga namn. det blev Irina(hjärtsymbol)Adam han tog det motsatta.