• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lili 2006

FruL, har du varit hos bara en gyn som sa att du "kanske" har endo...?
    Får man verkligen göra så som gynekolog - ska man inte vara ganska säker om man bara hasplar ur sig något sånt?
    Kan du gå till en annan gyn? Om det är så att de är så pass säkra så borde de ju vara mer aktiva för att du ju faktiskt vill ha barn!
    Jag hade gått och fått en 2-opinion om jag var du..

• Snart så....

Det står säkert tidigare i tråden om inte tom i den gamla. Kanske enklare att fråga henne igen?

• sweetstreet

Håller med Lili!!!

Kolla med någon annan också FruL!

• Lili 2006

Sorry sweet - du hann före med samma rekommendation!

• Snart så....

usch jag är nog den enda som verkligen inte gillar GT, fyy vidrigaste drinken jag vet!!!

• sweetstreet

Lili, men det visar ju bara att vi vill FruLLans bästa!!!! :)

• sweetstreet

Snart så,
    så vad hinkar du för drinkar då´rå??

Eller pimplar du mest vin?

• _koko_

Såhär är det: Min gyn såg härdar på båda äggledarna när han gjorde vul. Om det verkligen är endo kan man endast bevisa mha titthål, och det har jag fått remiss till nu. Men det är i princip helt säkert att det är det (enligt gyn) med tanke på alla mina symptom.
    Vad som är konstigt är att du inte fick någon remiss för att göra det, fruL, eftersom din gyn också misstänker endo!!
    Tycker också att du ska fråga någon annan!
    Jag hoppas på att få spola äggledarna samtidigt (han skrev med det i remissen), för finns det ingen passage där är ju ivf enda alternativet.

Vet inte vad man måste uppfylla för krav för att få göra ivf privat, men ett paketpris på 3 försök kostar uppåt 50'.

• _koko_

Har ni sett att vi snart är uppe i tusen inlägg - på en dryg vecka!!! Hahaha, vi äger!!!

• sweetstreet

Hörru FruLLan!

Förresten så tycker jag inte du ska deppa så mycket längre. Kom just på att ni ju ska ha träff på lördag! Och själv kan jag deppa över att jag inte kan vara med!!!!!!! Så om man sitter här på lördagmorgon med värsta tjurfäktningstäcket i brallan så är man ju ensam ju!!! Ni alla "denna månads minusare" kan ju iallafall trösta er själva o varandra på er supermysiga brunch!! Å vad jag är aaaaaaaavis!!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???