Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

    När märker man av att man är...GRAVID???

    Fast vi kanske är så frågvisa att vi skrämmer iväg dem ?

  • Snart så....

    vilken tur att jag inte klarar av massage, får jätteont efter trots att de knappt tagit i...

    Här är en till som ska ut i halkan med bilen och sommardäck. Fast jag har typ 3 min hem och det är 30 nästan hela vägen...
    Så snigelfart here we come!

  • Snart så....

    AM: det låter som något att prova när det är dags för att skydda sig igen.

    nu är det helt bäcksvart ute så ser inte om det snöar :(

  • Snart så....

    Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år....
    GRATTIS CicciL!!

    Godmorgon i kylan,
    Jisses vilket kaos i stockholm igår, jag åkte hem i helt rätt tid med sommardäck. När jag kommit hem och tänt ljus, hällt upp vin då började det verkigen snöa. Mina kära m2b som jobbar bara en bit bort tog det 2 timmar att ta sig hem när det brukar ta 20 min.

    Annars har jag fortfarande ont i bröstvårtorna och svullen i magen, så inga nya symptomer kan läggas till på listan.

  • Snart så....

    Mindre: Hahaha ja det kan ju bero på tårta och praliner :D

    Ja, det är "bra" symptomer fast det kan ju vara kroppen som spelar en ett spratt som vanligt. Borde inte kunna känna av någon än men men

  • Snart så....

    FruL: det liksom bränner och gör ont när jag nuddar dom, duscha är obehagligt :(

  • Snart så....

    Kan tillägga att jag har inga nya/för små BH:ar så det kan inte bero på det :D

  • Snart så....

    FruL: Ja men vill inte tänka så långt än. Kan inte vara menssymptomer för det kommer ju inte förrän nästa helg...

    Om jag skulle fuska med BH så skulle jag nog få ont i hela boobsen och det skulle inte se klokt ut på mig hahah

    Kanske dags att du kollar dig igenom du känner igen cyst-känningarna?

  • Snart så....

    Varför kan tiden inte bara försvinna tills det är BIm dags?? Klarar inte av den här väntan och hela tiden känna av kroppen när inte alla borde göra det :(

    Hahaha FruL...har oxå varit otrogen och var inne och läst. Vissa delar är ganska bra typ om endo och andra konstiga saker. SYMPTOM-sidorna ska man inte ge sig in på!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???