• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

hey
    vilka ska testa i dagarna? Jag vill läsa om fler rafflande tester direkt från toaletten!!

• nenne78

jaaaa CicciL!
    Det måste vara skönt att ändå vara som vanligt? Ropa inte hej förrän... du blir grön i ansiktet. Fast kasnke mår som lila

• nenne78

fast det BEHÖVER inte bli så!

• Bröllopstokiig

Jo det är skönt men samtidigt lite nervöst och konstigt att man inte ens känner sig gravid.

ja ja.... tror jag ska vara med i kokosbollskriget i stället för att sita och leta efter symptom......

*smash*

• nenne78

ouuuuufffffff
    *kastas handlöst ur stolen*

• Jessie76

Men Cicci, om du luktar hästskit - är det inte så att fruLlan har förvirrat sig till din håla? Eller du till hennes? Eller hur blir det nu......*kliar i huvvet igen*

Jag är kissssssssnöööööööööödig
    Less blir jag

Ska köpa en test till och visar det inget så....................hehe dricker jag spriiiiit i mängderrrrr

• Jessie76

Och nu kavlar du upp ärmarna FruLlan så kan vi ta en svängom du och jag - på lappvis

Kom an då tunnis! Har du nå krut i spagettiarmarna???

• Bröllopstokiig

MEN HALLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Vart är AM??????????

Ligger hon och föder nu eller, hon har inte varit inne och tjatat med oss sedan i måndags!

• _koko_

Cicci och fruLlan - varför säger jessie att ni befinner er i varandras hålor???

• Bröllopstokiig

För att jag tycker att jag lukta hästskit!
    Nu ska jag hem mina underbara trådsystrar!

See ya tomorrow!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???