• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

NEEEEJ! Snart så, vad tråkigt. Du hann före mitt morgonkäcka meddelande.

Skickar massor med kramar. Vilket nesligt spratt kroppen spelar med dig. :(

Kryp in under manteln ett tag och var lite ledsen. Det hjälper. (Eller gå ut och slå på något om det känns bättre.)

• Liten med Mindre

Det kan ju hända att det var något som inte tog sig - därav fördröjningen och ont i brösten. Händer ju rätt ofta, även om det inte piggar upp att veta direkt.

• Liten med Mindre

tog sig som det skulle (tänkte jag att det skulle stå)

• Storasystern

Mindre, jag funderar på samma sak! Jag hade också lite sen mens och så veckan efter ÄL hade jag ont i bröstvårtorna (japp, det låter knäppt, men så var det!) och sen när mensen väl kom så var det niagarafallen i rött. Det slutade blöda mycket fortade än det brukar, men mängden var nog densamma... Jag undrar om det kanske var ett väääldigt tidigt missfall/felsteg... :(

Sweetstreet, jag forskar också! Jobbar vanligen på KI, men vi har samarbetspartners i Tokyo, så ibland är jag här och jobbar, men bara under "kortare" perioder (läs 5-10 veckor).
    Vad forskar du på? Nu blev jag ju ännu mera nyfiken! :)

• Bröllopstokiig

Snart så... NEEEJJJJJJ usch vad ledsen jag blev!!! Jag som trodde vi skulle hålla varandra i handen under förlossningen och gå igenom detta tillsammans. Fan fan fan
    Men nu får ni komma igen till augusti! Vi ska hålla ihop hela vägen och jag tror det bli många augusti bebisar. Jag får fira massa barnkalas med er och min kanske då 1 månad äldre bebis!

Eden06, Pirr, Becciz och alla andra gamla o nya trådisar. Tusen tack för gratulationer, man kan inte få nog av dem.

Ska ringa BM idag. Jag är nervös och orolig eftersom jag fortfarfande inte känner något!
    Hur kan vara gravid och inte ha några som helst symptom alls?? Är det någon som har hört liknande!

Nu håller jag tummarna för koko!

• Bröllopstokiig

Sweetstreet: NEEEEEEEEEEEEJJJJJJJ igen!
    Va fan! Nu blir jag ännu mer ledsen, eller är det alla mina hormoner som gör att jag bli känslig..... jag vill att det ska gå för er med!

• nu är jag fruL

godmorgon i tråden.

det tog ett bra tag att läsa igenom alla de sidor som ni skrivit och jag måste säga att hoppet ökade mer och mer och jag började bubbla här på stolen. TRE potentiella plussare

men så kom jag till sista sidan och måste också ropa NEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!

fy faaaaaaaaaaaaaan vad ledsen jag blir. Stackars sweet, glöm inte att jag vet PRECIS hur det känns (inte för att det hjälper) Men ös ur dig allt ditt hat och förtvivlan. det kändes skönt för mig.

Snart så: näe nu kommer tårarna jag var HELT övertygad om att det skulle bli en liten framtida malin Baryard som var på g där inne.
    Jääääääävla mens jävelsjävla
    such gumman
    jag vet att inget pepptalk fungerar på mig så jag tänker inte peppa och komma med glammiga tillrop. Utan FAAAAAAAN gnäll jag lysntnar

och nu blir det du och jag som håller handen på BB istället, för nästa gång så SKA vi lyckas.!!!!!!!
    Ska vi försöka träffas innan nästa BIM och dricka onödigt mycket vin bara för att vi kan och för att reta cicci som inte får

koko: nu håller vi tummarna för di. För det kan INTE vara en vanlig mens du har. ett svagt pluss och skum blödning. Testa dig vetja det kommer bli ett starkt pluss hjärtat.

• Bröllopstokiig

nu är jag fruL: Ja ni kommer reta gallfeber på mig när ni sitter där o dricker vin! MEN ni får inte träffas utan mig. Jag vill vara med!!!!!!!
    Hos koko nästa gång kanske vi alla sitter och dricker saft glögg, det var ju den 10/12 och då har ju NI haft BIM igen!

• nenne78

god morgon sunshine!
    Tråkigt Swee och Snart så.... Förstår att det msåte kännas deppigt! *kramar om*

Kanske är CicciLs taktik att sikta in sig på nästa ÄL redan innan Bim så att man fokuserar bort på att känna efter hur kroppen försöker lura en.

Lessen
    Hoppas din gubbe har hämtat sig från chocken och kommer tillinsikt! Gör inget som du inte själv känner är rätt!

• Storasystern

Hörni alla grav-proffs! Finns det någon bra sida om graviditeter som man kan glutta på. Gärna något om ÄL och hur lång tid efter man bör kunna känna något o.s.v. Jag behöver en grundlig genomgång så att jag är redo när det är försöksperiod igen! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???