• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Skärgårdsbruden

Jo, från oss, BrudSommar2006... Vi tycker också att de är knäppa!

• BrudSommar2006

Man skulle kanske hållit sig till de där barnmorskorna i gamla stan trots allt, har inte hört något negativt om dem än.

Moppy - håller också tummar och tår!!

• Moppy

*suck* blodprovet hade gått upp för lite för att vara normalt, så ni kan sluta hålla tummar och tår. vi ska ta fler blodprov i veckan för att helt vara på säkra sidan att det är ett missfall.

nu ska jag INTE få upp hoppet igen. det är kört!

Kram....

• Skärgårdsbruden

Näe Moppy, fyyyyy vad tråkigt! Stor, stor kram till dig!

• A.M.

BrudSommar2006:
    Klart du ska få göra blodprovet också om det finns tid!? Resultatet blir 90% säkert med blodprov och 80% utan ... Stå på dig om det går! Ring MamaMia på Karlavägen! De har egen provtagningsavdelning där och så kanske du kan göra nuppen där också? Lycka till!

• _koko_

Åååååååååååhhhh, Moppy, vilken bergodalbana.... :( :( :( :( :( :(

*Kram*

• BrudSommar2006

Vad tråkigt med så växlande information. Man vill ju ha klara besked när det gäller något så här viktigt. Om du är helt säker nu då så börjar vi istället hålla tummar och tår för att det ska lyckas nästa försök i stället!

• A.M.

Och Moppy:
    Jobbigt för er att kastas mellan hopp och förtvivlan på det där sättet. Jag håller tummarna och hoppas att det hjälper. KRAM!

• _koko_

Skärgårdsbruden - BIM idag eller framåt.

BrudSommar2006 - jisses vad de håller på!!! Usch, vad jobbigt, fattar de inte att bara för att de jobbar med gravida kvinnor varje dag kan de inte vara sådär slentrianmässiga! De gravida kvinnorna vill ju känna sig omhändertagna på bästa sätt.

• _koko_

Jahapp, då började det droppa blod då. Var på toa och ingenting. Tills jag reste mig och det kom två droppar på golvet... Och sen fortsatte det droppa. :(
    Jaja, det är väl skönt om min cykel bestämt sig för att stanna på 31 dagar nu, men jag hade ju önskat....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???