• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Nenne - jag försöker med sötmandel och aprikoser när sötsuget kommer. Och rostade solrosfrön. Mums!

Hittills har det funkat ok dagtid i alla fall. Om det inte är en ev Mindre2 som fått mig att ändra smak. :D

• nenne78

fy fan vad skönt att få säga till alla här att nähä, nu får ni hitta någon annan för ett tag. MOHAHAHAHAH!!! s u c k e r s !

• nenne78

mindre
    ååh älskar mandlar!!! Aprikoser är gott med ett överdrag av ... fast då faller ju allt.
    hhaha, jag tror det är en mycketmindre du har där inne.

• sweetstreet

Japp håller med Nenne!
    Tror också det är en mycketmycketmindre du har i magen Mindre!! :D

• sweetstreet

Ska nog gå och sätta på lite kaffe nu. Det är satikens kallt hos oss nu. Inte själva temperaturen för den är bara några minus, men det blåser isvindar!!!! :o

• nenne78

alltså, mitt förrförra inlägg menade jag då självklart mina kollegor...

• Bröllopstokiig

Jag ska åka och hämta ett skötbord idag!
    *redan*

• Snart så....

shit Cicci blir alldeles stressad, du har verkligen redan kollat ut allt

• BrudSommar2006

Skulle också vilja ha klart allt med skötbord osv men vi får vänta lite till och se var vi kommer att bo. Vore skönt att få allt klart annars.

• Bröllopstokiig
    ha ha ha
    Jag hittade exakt det vi kollat på, till halva priset på blocket, så jag tänkte att jag köper det och kastar ner det i källaren tills vidare. Jag kommer inte köpa ngt annat, om det inte är halva priset då
Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???