• Frejis

När märker man av att man är...GRAVID???

Mannen kom förbi nyss och jag frågade mannen hur mycket vin han skulle räkna med *alltid bra med en second opinion" han säger en halvliter per person (om folk inte kommer att ta med sig egen vin). Sprit har ni nog ganska gott om, men jag skulle nog köpa lite mer vin om jag var du :) *hm, en liter vin per person var nog i överkant;)*

• Frejis

Jo, vill tipsa stockholmare om utförsäljning på Cervera på PUB. 40% rabatt och en massa trevligt porslin och annat. Var där och handlade Villeroy & Bosch idag, kunde bara inte så emot :( :)

• Frejis

Du får berätta sedan hur partyn blev och vilka drinkar ni gjorde. Kul att få lite inspiration eftersom jag brukar göra det enkelt för mig... och sedan så har vi en förfärlig massa whisky, cognac, rom mm som vi sakta försöker göra oss av med, men det kommer att ta lång tid. Samlingen kommer från makens tjänsteresor och de var väldigt många.

Mm, Villeroy är jättefint. Vi fick ihop en matservis till 6 personer. Beundrade deras hemsida efter att vi har kommit hem :)

• Frejis

Läggdags för Frejis, har en tenta imorgon.
    Natti natt!

• Frejis

Tillbaka efter tentan i juridik, fy vad svår den var. Det känns i alla fall ok, borde nog få godkänt på den *hoppas hoppas hoppas*

Försöker läsa ikapp det som ni har skrivit under hela dagen och skriver lite medan jag läser. Det blir inte av annars. På tal om ÄLsymptom Mindre - jag har ont i brösten och bröstvårtorna. Har även molvärk i magen och en finne i varje tinning - riktigt "snyggt".

Köpte Proliva ÄL test igår och fick utslag på dem imorse. Gillar dock inte att man inte får böj på dem, ska nog återgå till CB i fortsättningen.

• Frejis

Snartis - tack för de associationerna :) bilden på böjen i min fantasi och i dessa ägglossningstiden är minst sagt livlig *om inte eggande* ;)

Koko - vad roligt att du har fått tiden och att vården ibland fungerar. Blir riktigt glad för din skull. Ska själv iväg till min utredningsgyn imorgon, får se om han kommer med någonting vettigt. Byter till JÅ annars om jag känner mig det minsta missnöjd imorgon.

När blir brunchen av, nästa lördag eller söndag?

• Frejis

Tack Page! :) som litt-vetare lider jag av alltför livlig fantasi och det blir ibland mitt problem. Men men... det fixar sig nog den här gången. :)

Kul att läsa om era katter. Jag är nog en sann hundmänniska som dessutom är (ganska lätt) allergisk mot katt. Men de är fina. Gillar de katter som är smarta och har det här mänskliga draget i blicken.

• Frejis

Datumet för brunch noteras :)

• Frejis

Storasystern - japp, jag känner mig lite lurad när det gäller apoliva. Har nog hunnit bli en riktig böjmissbrukare ;) och tycker mig se ... någonting skräckfyllt i makens blick när jag nämner ordet ägglossning. Stackaren får ju inte så mycket vila..., men om det någon gång fungerar får han kanske vila i minst nio månader.

Jag blir också avundsjuk på er som har husdjur. Jag har nog nästan alltid haft hund, men min man har aldrig haft hund och vi kan inte heller ha någon just nu. Alltför oregelbundna tiden, lite för många resor, för mycket att göra. Hunden skulle bli lidande och då är det bäst att vänta på bättre tider.

Page - japp, så är det iaf för mig. Men jag drömmer nästan ingenting :(

• Frejis

10 000 inlägg, det är ju helt otroligt :) *spärrar upp ögonen och stirrar blint i datorskärmen* :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???