• TomKat

När märker man av att man är...GRAVID???

Är det någon som vet hur stor chansen är att man blir gravid om man har sex när man har ägglossning? Gjorde ett ÄL-test som visar att jag har det nu. Måste man pöka på som fasen eller räcker det med en gång och sen hålla tummarna, dvs ökar chanserna om vi ligger i nu.

Dum fråga kanske men jag har aldrig varit i det skedet förr att jag velat ha barn - snarare tvärtom.

• TomKat

Moppy

Så det är bättre varannan dag än varje? Eller typ varannan timme? :)

• TomKat

Moppy
    Tackar för dina svar!

• TomKat

Är det fler än jag som blir griniga och får jordens sämsta självförtoende vid ÄL?
    Har äl nu och känner mig som jordens fulaste, tjockade och äckligaste tjej... Stackars min karl.

• TomKat

Lapinette

Vi får göra det... Det är så trist när jag ibland får mina ryck och hellre vill dö (ok, nästan iaf) än att se ut som jag gör... Min m2b försöker med allt men jag är helt oresonlig när det väl händer, sen får jag dåligt samvete efteråt.. :(

• TomKat

Hej alla - vill bara skriva och berätta att jag igår, helt efter att jag tappat hoppet, fick plus på gravtestet!Jippiii!

Beräknad förlossning 10 september och bröllopet är planerat till sjunde juli - kan man verkligen gifta sig när man är så långt gången? Orkar man det? Har inga barn sen tidigare så vet inte alls hur det är...

• TomKat

vad betyder "indoktrinera"?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???