APRIL 2008, någon?
Verkar vara ont om april 2008 brudar. Vill gärna prata med någon som har ungefär lika långt kvar som jag.
Verkar vara ont om april 2008 brudar. Vill gärna prata med någon som har ungefär lika långt kvar som jag.
Jag kan tänka mig att dem inte har hittat hit än. Du är tidigt ute!
Väldigt bra iofs eftersom man kan få det precis som man vill! =)
Ja. Men både min fästman och jag pluggar fram tills i juni så innan dess kommer vi inte kunn lägga undan så mycket pengar och kommer inte ha tid att planera så mycket. Vi är i slutspurten för våra studier båda två och kände att det var viktigt att kunna få vårt bröllop precis så som vi vill
Jag är en juli 2008 brud :)
Det finns en "sommar 2008 tråd" fast alla verkar ha kommit så långt där...
Det tycker jag! Man gifter sig ju bara en gång! =)
Det är ju något fantastiskt man ska fira, och tycker jag att man kan se till att göra det ordentligt, precis som man vill! =)
Hej. Skönt. Någon mer som är ute i god tid! Har ni börjat planera något?
Ja det är ju den viktigaste dagen i ens liv. Man ingår ju ett förnund med varandra, blir ett! Enormt.
Vi har bokat lokal för där vi vill gifta oss måste man vara ute 2 år innan dvs 2007 är redan fullt.
Annars spar vi pengar för fullt. Vi vill kunna unna oss det vi verkligen vill ha och inte hålla på och kompromissa.
Som vi då, man gifter sig bara en gång och då ska man verkligen få fira så mycket som man vill. Inte behöva avstå från något utan ta ut allt på bröllopet.Det är ju dagen då man blir ett, det ska ju speglas i hur stort det är. Vart ska ni gifta er?
västkusten med havsutsikt :)
Ni då? Hur långt har ni kommit i planeringen?
Vi har satt datum och börjat skissa på vilka som ska komma, har valt bestman men inget mer. Vi spanar fortfarande på kyrkor. Det finns så många vackra.
för oss var det enkelt eftersom vi har landställe där och är otoligt vackert.
Vi blir ca 40-50 st som kommer från alla delar av Sverige och förhoppningsvis Spanien.
Hur många blir ni?
Jag har en stor släkt och står dem alla nära så bara där är det massor. Just nu när vi skissar på det så är vi uppe i ca ca 80 personer.
Men det blir nog fler