• Ia -74

Möhippa i vinter

Hej!

Ska ordna möhippa för min bästa vän som gifter sig i februari. Har sökt efter inlägg med tips om vad man kan göra, men vill gärna ha fler. Jag vill att det ska var mysigt och roligt framförallt, inte pinsamt.

Tack på förhand.

• Svar på tråden Möhippa i vinter
  • Sofia08

Var kommer ni att vara någonstans?

• Ia -74

Vi kommer hålla till i Stockholm.

• Sofia08

Jag var på möhippa i somras och då hade de hyr Stortorgsbadet (tror jag att det hette) i Gamla stan. Då hade vi stället för oss själva i 2 timmar. Jättemysigt, med pool, bastu och duschar!!

• TingelingAnna

Jag hade min möhippa i Stockholm. Vi dansade magdans. Jätteskoj!

• Fru Cinderella

Åka skridskor, åka pulka och dricka varm choklad i snön efteråt.. eller varm glögg kanske.. och senare gå ut och äta middag eller liknande..

Kanske ta med henne på islandshästturridning i vinterlandskapet

• Ia -74

Det där med Stortorgsbadet låter ju jättemysigt! Måste kolla det.
    Jag skulle gärna göra något med snötema, men det känns som att man då måste ha nån slags plan-B om det är slask...

• Sofia08

Jag har kollat upp vad det hette nu och det heter Storkyrkobadet!! Det är en stor pool och helt mörkt i rummet med tända ljus runt om. Jättefint!!! Gammalt och charmigt!

• 16sept2006

Lina? Jag jobbar på min kant oxå! // syster till brudgummen

• AFFI

hej vi var och andades Oxygen och fick en mini behandling med hälsodrinkar i en bar. jätte häftigt och billigt. d var i Birger jarlsgatan 112.

• AnnaElefant

Hej,
    Improvisationsteater! Låter jobbigt men ær ett kul sætt att læra kænna varandra! Leta i gula sidorna!

/AKA

• Anna555

AFFI, vad var det ni var på på Birger Jarlsgatan 112? Ett bad?

• GretaG

Jag ska gifta mig i februari o fick min möhippa i lördags. Den var heeelt underbar och genomtänkt o väl planerad.
    Jag blev utklädd - En rosa tröja med tryck på, Thorbjörn 4-ever på framsidan o I do I do I do + datum på ryggen. Rosa tyllkjol, benvärmare, tiara, trollspö o så färgade de mitt hår rosa (med spray)
    Vi åt frukost hemma hos mig. Sen åkte vi på lazerdome där vi hade trekamp.
    Lunch. Vi hade god tid till lunch vilket jag uppskattade, så man slipper stressa o hinner prata. Sen fick jag spela in en skiva. 2 låtar o tjejerna körade. Efter det var det dags för bubbel i en tunna utomhus hos en av tjejerna. Middag där oxå, helt fantastisk mat. Jag fick personliga presenter av alla o fick gissa...svara på frågor om min sambo o straff när jag svarade fel :D
    Tjejerna fick ta med dricka till mig o så verkligen till att jag hade det bra.
    Allt var super.

• Meddelande borttaget
  • Fru mars

Vi gifter oss i mars och jag hade möhippa i lördags. Första anhalt (utöver våran gemansamma frukost) var fäktning i Hjorthagen. Kul och någonting vi alla kunde göra (och jag hade träningsvärk!). Paul Anthony som höll i det var även han underhållande Sedan var det lunch i stan och Centralbadet med behandling. På kvällen hade vi ett karaoke rum och åt japansk mat. Kvällen avslutades med utgång. Det var verkligen en perfekt möhippa och jag sitter fortfarande med ett leende på läpparna. Fler möhippor, tack!!

Svar på tråden Möhippa i vinter