• Lilla Li

    Ja...en enkät till!

    KUL! Jag ääälskar att fylla i saker. Du vet såna där rabatthäften man får hem med posten ibland - med olika erbjudanden? Såna sitter jag och fyller i utan att skicka in. Tycker det är kul att fylla i bara... ;)

    Mina svar:

    *Om du var ett djur, vilket skulle du då vilja vara? Varför vill du vara just detta djur?
    En tiger. Jag tycker det är bland det vackraste djuret som finns. Stort, mäktigt, vackra färger, ett kattdjur, sensuellt. Känns som jag - kvinnligt men starkt.

    *Vilken färg är din favoritfärg? Varför gillar du just den?
    Det där går upp och ner väldigt mycket. Just nu är det gammalrosa och mörkrött jag gillar mycket, rent allmänt. Men det beror ju på om det gäller kläder, inredning, bilar... ;) I många år var det eldfärger jag föredrog.

    *Om du var en växt, vilken växt skulle du vilja vara? Varför just den?
    Orkidé. Jag tycker det är ett kul namn! (betyder testiklar på latin) Och så är det en vacker blomma. :D

    *Vilken tidsepok skulle du helst vilja leva i? Varför då?
    1600-talet. Vet inte varför... Tror jag gillar de kläderna mycket. Annars skulle jag vilja leva i det förkristna Sverige. Innan det blev "förstört"...

    *Vilken egenskap tycker du är viktigast hos din livskamrat?
    Svårt att begränsa mig till bara en. Ärlighet, ömsesidig förståelse, god kommunikationsförmåga.

    *Om du var din egen mamma - vad skulle du lägga fokus på i din uppfostran?
    GUUUD vilken bra fråga! Det här har jag tänkt mycket på! Det första jag kommer att tänka på är det sociala - att se till att umgås mer med människor så att jag (barnet) vande mig vid det utan problem. (Har varit blyg i många år och det tog myyycket mödosam tid innan jag lärde mig att fungera socialt så som jag önskar.) Jag (mamman) skulle också försöka att inte ställa så höga krav på mig (barnet).

Svar på tråden Ja...en enkät till!