Absolute vansinnigt underbar tråd...
...där alla vansinnigt goa, roliga, mysiga, rara, underbara flickor är varmt välkomna. Varsågod och stig in !
...där alla vansinnigt goa, roliga, mysiga, rara, underbara flickor är varmt välkomna. Varsågod och stig in !
Förresten, Henax, jag har inte hört nåt om när LKU kommer hem. Det lät ju som om hon ville åka hem idag, men att det troligtvis blir imorgon. Vi får väl vänta och se om vi får något livstecken från henne här snart!
Ja jisses Henax, vädret här i Stockholm är verkligen novembertrist. Ditt knep med te och ljus är en höjdare!!
Jag är helt och hållet inne på Euroladys linje idag - kör det långsamma och sega racet - har dessutom ont i huvet. Anledningarna till detta kan vara 1.) Förkylning på gång(lagom till att jag ska ha semester). 2.) Mens på gång (brukar alltid bli lite avig då). eller 3.)Bakis (var ute med en kompis igår och svajjade på en schlagerbar, det du Eurolady var en höjdare i din smak kan jag tänka mig!! ). Kaaaaan också vara en kombination av alla tre.
Snart kommer brorsan hit, vi ska åka och tända ljus på mormors grav tillsammans med mamma. Sen väntar en skön kväll med två kompisar, har hört ryktas att det vankas grillspett med potatisgratäng, jojomensan! Och så blir det lite drinkexperimenterande också....vad tror ni om Apselut Apeach med muddlade hallon + sprite?
Ha det gött, oh all thou crazy and wonderful ladies!
Förresten, kolla in menyn "My funny Valentine" på den här länken! Låter det inte faaaaaaantastiskt gott alltihopa!!!
www.tv4.se/matdryck/leilasmat/443195.html
karinna, jag satt precis och såg Leilas mat. Verkade grymt gott alltihop!
Speciellt den där chokladtårtan! Satt och började dregla framför TV:n, killen undrade lite försynt om jag tyckte att det verkade gott!
Själv sov jag just i soffan framför en intressant debatt på BBC - hur på är jag? Ruggigt väder dessutom - vi har haft normalhöstigt men det varnas för rejäl köldknäpp med minusgrader nu...
åh jisses, jag vaknade nu!!!! har nog aldrig sovit så länge i hela mitt liv!!!! men vad skönt det var.....mmmmmmmm.......
LKU kommer hem vid 21,30 ikväll om det inte bivit ändrade planer. Hoppas hon har blivit ordenligt firad och ompysslad under de här dagarna som varit :)
vi ska på halloweenparty idag då makens systerdotter fyller år och har önskat det. vet inet om just vi vuxna klär ut oss, men dottern ska iaf vara prinsessa om jag känner henne rätt (ja, våran dotter alltså:D)
Hej alla brudar .. Låter som alla har haft/har en underbar lördag.. om man kombinerar allas göromål så blir det ju fantastiskt.. sova länge, dricka massa the, tända ljus på gravarna och äta middag med kompisar :)
SJälv har vi slöat, hade middag här igår med 2 kompisar och dom gick efter 1 ngn gång. så då blir man lite slö. Men vi tog en tur till den nya biografen i sickla och gick på bio kl 15.. Såg Borat Grymt rolig .. lagom lördagsundcerhållning.. vi såg djävulen bär prada häromdagen och den var också sevärd.
nu skall vi dega i soffan och bara mysa..
ha det underbart tjejer..
var och träffade min bästis lilla bebis i torsdags då hon var 6 dagar gammal.. hur söt som helst.. fattar inte att dom kan vara så små.. hon somnade nöjt i mitt knä eftre hon fått mat.. *Vill ha barn nuuuu* :) Men det kommer när det kommer. fick även se lite från deras förlossningsvideo.. kan säga att det var tur att sambon inte var med.. då hade han vänt i dörren..
kram kram
Idag har vi varit på marsvinsutställning i Kallhäll utanför sthlm.. Det gick så där.. gick till final med min äldsta hona men vi fick "bara" hederspris.. men nu har hon fått 3 silverkort (man får det av domare om man får bra poäng osv..) vilket betyder att hon blivit guldpet.. Vilket i sig inte betyder så mkt mer än att domarna på kommande utställning vet att det är ett mkt fint och bra djur.. :)
åh men grattis ändå rå Gabbies! :)
härmed utnämner jag Gabbies till en alldeles utmärkt marsvinsmatte a´la högsta rang! du är därmed den första med denna titel så känn dig stolt! :D:D:D
Marsvinspris!?! Wow! Grattis!