• Amaya
    Äldre 25 Oct 19:21
    3056 visningar
    30 svar
    30
    3056

    Fikasugna höstbrudar i Malmötrakterna

    Idag har min sambo och jag äntligen kommit överens om ett datum - den 8 september 2007 gifter vi oss!

    Finns det några fler höstbrudar i Malmö eller häromkring som har lust att följas åt i planeringen och kanske träffas på en fika?

  • Svar på tråden Fikasugna höstbrudar i Malmötrakterna
  • Amaya
    Äldre 30 Oct 18:46
    #0

    Hej! Vad kul att ni också funderar på den 8 september Vilket annat datum funderar ni också på?

    Vi har bokat festlokal, fotograf och bröllopstårtan. Lite svårt att få igång sambon med planerandet för att han tycker att det är så långt kvar. Men han börjar vakna till liv nu
    Hur mycket har ni planerat?

  • Amaya
    Äldre 30 Oct 21:56
    #0

    Grattis till datumet!
    Vad har ni valt för festlokal?
    Vi fick menyerna från vår festlokal idag och håller på att fundera på vad som låter godast

  • Amaya
    Äldre 2 Nov 00:34
    #0

    Vi har valt att ha vår fest på Teleborgs slott i Växjö. Min sambo kommer från Jönköping och jag är från Malmö så vi tyckte det passade bra att ha bröllopet någonstans mittemellan

    Har ni funderat på bröllopsresan? Jag har suttit och surfat resor hela kvällen. Var längesedan vi var ute och reste så det ska bli jättekul att åka iväg. Funderar lite på Maldiverna, skulle vara underbart!

  • Amaya
    Äldre 2 Nov 12:12
    #0

    Välkomna 070929! och Felia!
    Hue långt har ni kommit i planeringen?

  • Amaya
    Äldre 3 Nov 00:27
    #0

    Hej brudar

    Klänning har jag inte tänkt på så mycket på än. Vet ungefär hur jag vill att den ska se ut. Ska nog beställa på ebay men kommer att ge mig ut i affärerna och prova lite innan för inspiration och för att se vad som passar mig.

  • Amaya
    Äldre 5 Nov 13:12
    #0

    Felia: Hur gick det i Köpenhamn? Finns det mycket bröllopsbutiker där?

    Gabriele: Ja det är jättesvårt att bestämma sig för resmål. Finns många vackra platser som man gärna skulle åka till. Man får fira bröllopsdagarna med en resa

  • Amaya
    Äldre 5 Nov 20:11
    #0

    Vad säger ni om en fika i veckan?
    Vore kul att träffas och prata bröllop i massor

  • Amaya
    Äldre 5 Nov 20:56
    #0

    Vi kör på nästa vecka igen då! Vilken dag passar bäst? Är lite osäker på mitt schema den veckan, men på söndagen är jag ledig det vet jag

  • Amaya
    Äldre 6 Nov 10:44
    #0

    Fika söndag den 19:e kl 15.00 utanför rådhuset på stortorget i Malmö:
    Amaya
    Gabriele

    Vad säger ni andra? Hänger ni på?

  • Amaya
    Äldre 18 Nov 11:19
    #0

    Hej Gabriele!

    Jag har tyvärr fått förhinder imorgon. Kan vi skjuta på fikan till på måndag kväll vid 17 eller 18 istället?

  • Amaya
    Äldre 18 Nov 18:21
    #0

    puff så att Gabriele ser!

  • Amaya
    Äldre 20 Nov 17:19
    #0

    Det blir bra. Ses snart

  • Amaya
    Äldre 22 Nov 23:32
    #0

    Gabriele: Tack för en trevlig fika i måndags!
    Har du fått svar från fotografen får du gärna berätta vad hon svarade. Min mailadress är 8september2007@telia.com

  • Amaya
    Äldre 1 Dec 14:56
    #0

    *puff*

Svar på tråden Fikasugna höstbrudar i Malmötrakterna