• linasä­gerhej
    Äldre 25 Oct 12:56
    17799 visningar
    32 svar
    32
    17799

    Letar "erotisk" Fotograf...

    Alltså... min karl är hantverkare, och hör till den kategorin som fortfarande har tutt-almanackor på väggarna på jobbet..:D
    Nu är ju det inte nåt problem, men jag fick för mig att man kanske skulle göra en egen...med bilder på mig..:D
    Känner nog helst att jag vill bli fotad av en proff. fotograf, och inte av nån väninna,...men VART vänder man sig?
    Nån som vet?

  • Svar på tråden Letar "erotisk" Fotograf...
  • linasä­gerhej
    Äldre 25 Oct 18:17
    #0

    slog mig just....
    Undra vad Han skulle tycka om det här...

  • mrztig­ger
    Äldre 25 Oct 18:20
    #0

    han tycker att det är en bra ide och komemr avguda dig! tro mig... fast han kan kanske bli en aningen svartsjuk när han förstår att nån annan tagit bilderna! *ler* fast det kommer inte slå glädjen (o d andra) när han ser sin kalender

  • linasä­gerhej
    Äldre 25 Oct 18:24
    #0

    Haha... ja,man får väl hoppas..:)

    ( sen kommer jag Aldrig erkänna att det här e värsta ego-trippen..;),)

  • mrztig­ger
    Äldre 25 Oct 18:49
    #0

    det är det.. jag håller på med en kalender jag med, fast tar själv. halva saken är jhu när man får klä upp sig och porra till sig lite. *ler*

  • linasä­gerhej
    Äldre 25 Oct 19:22
    #0

    Mm.. funderat på det där.. men hur gör du då?
    Har du en proffs-kamea eller? Sen måste det ju redigeras oå såklart..:)

  • A&T
    Äldre 25 Oct 19:27
    #0

    mizztigger: En lite nyfiken fråga... Har någon fotograf från modellbilder fotat dig eftersom det var så många som hörde av sig. Eller gör du en egen med egentagna bilder också?

  • Porträ­ttfoto­grafen
    Äldre 26 Oct 00:19
    #0

    linasägerhej
    Vill i all välmening ge dig ett varnande finger i ditt letande efter fotograf. Vilken kille vill inte plåta en halv/hel-naken tjej och hur lätt är det att du hamnar framför fel kamera ? När du anlitar en "fotograf" som inte jobbar med det yrkesmässigt så är det en helt vanlig privatperson du klär av dig hos. Hur lätt är det inte då att du utnyttjas och hamnar på någon porrsajt eller andra oseriösa platser. För att inte tala om din egen säkerhet eftersom du inget vet om den här personen som ska plåta dig. Chansen är liten i rättsliga processer om du råkar ut för att bilder hamnar fel.
    Jag råder sig att leta i Gula Sidorna efter fotograf och kanske finns det dom som håller på med modellfotografering också. Annars är detta en plåtning som de flesta professionella fotografer behärskar och då handlar det väl mest om kemin mellan er.
    Så tänk dig för noga.

  • fes
    Äldre 26 Oct 00:44
    #0

    Ring Bingo !

  • linasä­gerhej
    Äldre 26 Oct 08:52
    #0

    Fes: Hade inte han lagt av? ;)

    Porträttfotografen:
    Mm.. men om du läst från början är det ju just det som är problemet..
    Eller jag kanske har missat att kika under "erotisk-fotograf" i gulan.. ska genast kolla! ;)

  • mrztig­ger
    Äldre 26 Oct 09:15
    #0

    jag har blivit fotograferad av en fotograf som jag hittat under modell sidan. han var helt ok, hade frun med sig och det var inga porrkort.
    använder mig av min digitalkamera, har photoshop åp datan där jag fixar till ite grann men det sysn att det inte är "katalogbilder" men det är juh tanken som räknas.

Svar på tråden Letar "erotisk" Fotograf...