• Jennieea

april 2007

Hejsan!

Någon som ska gifta sig i April 2007? Kanske tom den 27 april? Vi ska gifta oss utomlands och det vore jättekul att diskutera med andra aprilbrudar eller brudar som ska gifta sig utanför landets gränser!

• Svar på tråden april 2007
  • Ninni75

Hej!! Här har du en kommande "april 2007 brud". Vi har precis bestämt oss för att gifta oss i Thailand men inte kommit till skott att fastställa datum än!! Var planerar ni gifta er??

• Jennieea

Vad roligt! Var i Thailand har ni tänkt?
    Vi ska gifta oss i Alicante Spanien hos goda vänner.

• babino

14 April 2007 i syrianska ortodoxa kyrkan

• Jennieea

Roligt att vi är tre som gifter oss i april! Annars verkar det vara en månad som ingen gifter sig.

Babino: Har du planerat mycket än?

• /em

Hej,

en till i april, fast den 28:e och i Sverige... så jag hoppas på en fin vår....

• A:s wife

jag med!! eller vi kanske det heter, vi är visst två om att gifta oss =)
    21 april, här hemma i våriga Sverige.

• cascada

Här är en till...gifter mig den 28 april 2007 i Linköping. Längtar!!

• MrsApril

Här är en till! 21 april för vår del!

Hur går planeringen för er? Vi tar det ganska lugnt, har trevliga planeringsmöten regelbundet. Då passar vi på att äta extra gott och dricka vin!! Jättemysigt!

• Jennieea

Här är också planeringen i full gång! Går just nu och väntar på att bröllopsklänningen ska komma hem: Spännande! Är ni andra klara med era klänningar?

• A:s wife

Jag fick min klänning i tisdags, den är underbar!! så "alla" mina kläder/detaljer är fixade, men annars har vi inte kommit så långt i planeringen. Vi har bokat kyrka och så, men den festlokalen vi vill ha kan vi inte boka förrän typ årsskiftet =(

• /em

Oups, skall ärligt säga att vi inte kommit så långt i planeringen, skall kolla på lokal i helgen och om vi gillar den så def.bokar vi och isf drar vi igång med planeringen lite mer offensivt....

• cascada

Känns som vi kommit långt i vår planering..Klänningen kommer i Januari har beställt en Nixa klänning 382, älskar den.
    Vad har ni andra fastnat för för klänningar?
    Kyrkan är bokat, festlokal, solist likaså.
    Vet vad vi ska ha för mat, ring, blommer osv.
    Jag ligger nog väldigt bra i vårat planerande.
    Men visst är det kul men allt som har med bröllop och göra!!

• Jennieea

Visst e det kul att planera, men visst e det stressigt också! Tror att jag har koll på det mesta men blev lite orolig igår när jag ringde om min klänning och den har inte kommit ännu fast det gått 14 veckor!!!
    Cascada, har du någon blid på din klänning? Nyfiken!

• cascada

Jennieea:
    hmm är lite dålig på att lägga in länkar men...gå in på nixa.se
    ta sedan brudklänningar, välj sedan brudklänningar med släp, sen är det sidan 7, sen är det dom två bilderna i mitten på översta raden.
    Hoppas du hittar!

• Jennieea

cascada:

Jättefin klänning! Verkligen tjusigt med släp! Själv har jag valt en mycket enkel klänning då vi ska gifta oss utomlands. Tänker istället satsa mycket krut på hår, smink och skor. Har du hittat skor ännu?

• cascada

Japp jag köpte skor tidigt i höstas då dom reade ut sommar skor. Tänkte att det kan vara svårt att få tag i vit skor tidigt på våren, så jag passade på då. Vill hinna gå in dom oxå så man slipper skoskav.
    Men jag köpte väldigt enkla skor, inget märkvärdigt över dom.
    Saken är ju det att dom inte kommer att synas unner klänning så jag kände inte för att lägga ut massor av pengar på dom.

Jennieea: Har du någon bild på din klänning?
    Vart utomlands ska ni gifta er?

Svar på tråden april 2007