• Star84

17 maj- 07

Någon mer som ska gifta sig då??
    Vi ska iaf göra det borligt i smyg på våran 5årsdag.

Kan va kul att prata med andra som ska gifta sig däromkring =)

• Svar på tråden 17 maj- 07
  • Fru Cinderella

Vi gifter oss borgligt den 19 maj -07. Fast vi ska ha stor vigsel o stor fest

• Star84

Låter ju trevligt =)
    Börjat planera osv??

• Fru Cinderella

Ja massor, för mycket

Hemsidan är nästan klar, ska bara ta bakgrundsbilden, en skogsbild när min blivande går ner på knä och friar till mig, finns på

hem.bredband.net/aldpal/OurDay

Allt annat, kläder etc.. finns på

groups.msn.com/LadyCecilia/shoebox.msnw

la uipp utkastet på festprogrammet idag. Mycket ska dock ändras... men det är en grund i alla fall.

Hur långt har ni kommit?

• Star84

Eftersom vi ska gifta oss hemligt och borligt så har vi inte börjat planera men ska väl göra de så smått .Även fast de blir pytte litet så vill han ju ha de speciellt.
    Vi har iaf bestämt oss för våra ringar blir som för er från titanringar =)

Mycet fin sida ni har =)

• Fru Cinderella

Titanringar har verkligen underbara ringar, älskar dem!

Tack, kul att du tyckte om den, fast det är ju långt från färdig!

Jo det är väl lite mindre o planera om det är hemligt.. hur kommer det sig att ni kom fram till det?

• Star84

Ville bara göra nått för oss och ingen annan.Har aldrig gillat en massa uppvaktning och presenter och sådant som hör till.
    Dessutom gifte sig mina föräldrar hemligt så har velat de sen ja va liten.

Har ni beställt era ringar ännu??
    Vi ska nog ta och göra de i april skulle ja tro inte riktigt bestämt klart ännu

• Fru Cinderella

Nej vi kommer nog också beställa runt april, även fast vi har bestämt oss. Om de ligger i lägenheten kommer jag bara springa runt o prova den hela tiden

Själv är jag kanske inte glen i uppvaktningar och presenter heller. Men däremot älskar jag att planera fester. Så jag tänker inte gå miste om att planera den här

• Star84

Håller me man skulle nog gå och prova de hela tiden.
    Oki men då ska ni absolut ha en fest =).
    Blir det många gäster??
    Vart ska ni viga er??
    Vi hoppas på stadshuset såg att 17/maj va en röd dag så måste höra mig för.

• Fru Cinderella

Vi blir ca. 30 gäster, lite lagom så där och självklart fest efteråt!!!

Vi letar fortfarande vigselplats. Verkar svårt o hitta en. Hur ser det egentligen ut i rådhus, hur många brukar få plats? Har du koll på det?

De andra platserna som (Linköping) erbjuds är på tok för små för vårt sällskap. Håller på att bli tokig.

Jo röd dag kanske kan bli knepigt..

• Star84

Tror att de har plats för 20-25 gäster men är inte helt säker.Du får ringa och höra.Måste själv ta tag i om de har möjlighet att viga oss den 17 fast de är röd dag osv.

Svar på tråden 17 maj- 07