Bilder - Äntligen gifta!
Gifte oss i juli men har nu äntligen lagt upp våra bilder. Resultatet finns på:
www.timon.nu/brollop.htm och
www.timon.nu/brollop2.htm
Gifte oss i juli men har nu äntligen lagt upp våra bilder. Resultatet finns på:
www.timon.nu/brollop.htm och
www.timon.nu/brollop2.htm
Himla fina bilder. Ni är super snygga båda två.
vad är det för klänning du har?? Är det Romantika?? I så fall är det en sån som jag vill ha. Annars är de väldigt lika.
Hur som helst... Lycka till o GRATTIS!!!
Kram
Otroligt läckert och fint med Uppsalavyerna i bakgrunden!!!
Tack så mycket! Klänningen är "Triunfo" från Pronovias. Älskade den jättemycket och det är lite svårt att göra sig av med den nu! :)
Grattis!!!
Wow vad snygga ni var!!
Grattis!
Jättefina bilder!
Grattis!
Vad fint, ni, kläderna, buketten, omgivningarna..
Var har du köpt halsbandet?
Vad fantastiskt vackra ni var! Gillar verkligen ditt hår! Kände igen han som sjöng också. Kanske har sett han någonstans=)
Halsbandet gjorde jag faktiskt själv... Hade ett liknande halsband från Baglady med 4 rader pärlor som jag hade som "mall". Köpte sen pärlor från parlverkstan.se och limmade på pärlorna på fiskelina. Sammanlagt blev det 16 rader med pärlor...
Evelina-September06
Kul att du kände igen Erik. Han är verkligen superduktig på att sjunga så det är det inte omöjligt att du sett honom på någon scen någonstans! :)
Nu kom jag på var jag har sett honom! I göteborg på Nordic=) Är det ditt egna hår eller har du förlängt det? Det var såå vackert!
Vilka fina bilder :) Nu längtar jag ännu mer till vår dag! Ditt hår är så himla vackert. Långt och lockigt. Så vill jag också ha ;)