• Svar på tråden Bilder - Äntligen gifta!
  • Nides

Himla fina bilder. Ni är super snygga båda två.
    vad är det för klänning du har?? Är det Romantika?? I så fall är det en sån som jag vill ha. Annars är de väldigt lika.
    Hur som helst... Lycka till o GRATTIS!!!
    Kram

• *timon*

Tack så mycket! Klänningen är "Triunfo" från Pronovias. Älskade den jättemycket och det är lite svårt att göra sig av med den nu! :)

• Fru Kroon

Grattis!!!

Wow vad snygga ni var!!

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Grattis!

Vad fint, ni, kläderna, buketten, omgivningarna..

Var har du köpt halsbandet?

• Evelina-september 06

Vad fantastiskt vackra ni var! Gillar verkligen ditt hår! Kände igen han som sjöng också. Kanske har sett han någonstans=)

• *timon*

Halsbandet gjorde jag faktiskt själv... Hade ett liknande halsband från Baglady med 4 rader pärlor som jag hade som "mall". Köpte sen pärlor från parlverkstan.se och limmade på pärlorna på fiskelina. Sammanlagt blev det 16 rader med pärlor...

Evelina-September06
    Kul att du kände igen Erik. Han är verkligen superduktig på att sjunga så det är det inte omöjligt att du sett honom på någon scen någonstans! :)

• Evelina-september 06

Nu kom jag på var jag har sett honom! I göteborg på Nordic=) Är det ditt egna hår eller har du förlängt det? Det var såå vackert!

• Jenny_Åland

Vilka fina bilder :) Nu längtar jag ännu mer till vår dag! Ditt hår är så himla vackert. Långt och lockigt. Så vill jag också ha ;)

Svar på tråden Bilder - Äntligen gifta!