• Evelina-september 06

Underbar dag 23 september! Bilder...

Vilken underbar fantastisk dag! Den 23 september gifte vi oss! Dagen var allt vi hade önskat och så mycket mer! Helt fantastiskt! Festen blev så lyckad, god mat, fatastisk musik, kul dans och såå vacker lokal. Här kommer ett smakprov som sagt!
    paretmelin.weddingannouncer.com/photoalbums.html

• Svar på tråden Underbar dag 23 september! Bilder...
  • Bröllopstokiig

Plings: har du varit o kikat på Öijared? nyfiken är jag...

• plings

Nej, vi har inte gjort det än.. har inte hunnit med det, och nu börjar ju allt julstök snart! Men i nästa vecka ska jag iväg med min kära mor och prova klänningar!! Om jag inte hittar någon funderar jag på att få min drömklänning uppsydd...

• Evelina-september 06

å va roligt o ut o titta! se till att du får prova, det är så mycket mer känsla i det än att se på galge. om du inte hittar klänning så vet jag en sömmerska som är billig och duktig. hon sydde min balklänning. men hoppas du hittar din dröm! ska nicco få se klänningen innan eller?!

• missZapon

vilket fint bröllop. Och vilket snyggt brudpar!Blev lite nyfiken på dina ringar, är det tre stycke läsa eller sitter några ihop utav dem?

• Evelina-september 06

TACK o BOCK! det är tre stycken lösa. två släta, platta. en i vitt guld och en rött guld. mellan dom har jag en diamantring i vitguld. ville ha tre för då kan man kombinera dom lite olika och förändra lite!

• missZapon

Det var jätte snyggt!

Har tänkt mig något liknande, eller jag vill ha två släta sen en i mitten med diamanter precis som du, men även ha en annan "mitten ring" som man kan byta med. Då tänkte jag mig en bara en diamant som står ut som är lixom över ringarna. Om du förstår. Men jaghar lite svårt att förklara för min M2b att jag vill ha totalt 4 ringar :D

• Evelina-september 06

du kan ju önska dej en "mellanring" i morgongåva! jag är jättenöjd iaf så jag tycker du gör rätt val!

• plings

Det är helt otroligt, men jag har faktiskt hittat min klänning!! nej, nicco vet inget än och jag hade tänkt att vänta tills bröllopsdagen! men jag är ju så dålig på att hålla roliga nyheter för honom!!

•  bruden från småland

evelina

var var ni på bröllopsresa ser härligt ut

• Evelina-september 06

Portugal! Algarvekusten. Det var superhärligt. har inte tänkt på portugal innan som ett resemål men vi är jättenöjda. de va så vackert. kan tipsa alltså!

• SHa

Jag gifte mig också den 23 september, en helt underbar dag!!! Allt var helt perfekt, vädret, kläder, frisyr, kyrkan, barnen, festen. Ja, allt gick precis som vi hade tänkt. En helt underbar dag som gjort att jag rekommenderar alla att gifta sig!! Synd bara att det gick så fort över.....

• Majs Sthlm

Hej och grattis från en annan septemberbrud! När jag läser här låter det som att vi har precis likadana ringar... tror dock inte att vi har härmat varann utan vi har nog varit helt oberoende! Jag hittar dock ingen bra ringbild på din sida - har du tips hur jag hittar det?

Vill du kolla mina finns en länk här:
    www.pixbox.se/pic_show_id4906615.html

• mariaelisabeth

Jätte fina bilder!!!

• Tjolahopp

evelina-september06: Vilken fin klänning! Har inte börjat kolla än, ska gifta mig till sommaren... Får man fråga vilket märke det är å var du köpt/hyrt den

• Evelina-september 06

Va kul att min tråd livas upp lite igen!

Majs Sthlm:

kikade in dina och jag tror dom är tunnare än mina. men dom va jättfina! kika in på svartbrud.se och under smycken finns vi, Evelina och Anton.
    ha de gott!

-evelina

• Evelina-september 06

Tjolahopp:

va roligt att du tycker min klänning är så fin!
    Jag har köpt den på Brides and Beauties i Borås. Modellen heter Tania 926 och den är helt vit. I borås ligger deras concept store men jag vet att dom har återförsäljare över hela sverige. gå in på deras hemsida om du vill! www.bridesandbeauties.com
    berätta gärna hur det går!

kram evelina

• Evelina-september 06

mariaelisabeth:

Tack o Bock!

• Majs Sthlm

hej igen,
    nu, på jobbet, kunde jag gå in och kolla på bilderna på svart bruds sajt. (vi har selektivt bredband hemma...)

otroligt fina ringar!

anledningen till att jag valde smalare var för att få plats med en till stenring, likadan som den jag har fast i rödguld, lite senare. fast nu vet jag inte om jag vill det längre... det är fint som det är med de tre.

de skaver ju också mot varann så jag undviker nog ändå att variera mig och byta plats på ringarna som jag tänkt tidigare.

• Tjolahopp

Tack Evelina! Verkligen jätte fin! Bor i Göteborg så det är inte så långt till borås Kanske kan ta mig dit en sväng i helgen... Skriver hur det går

• Evelina-september 06

Tjolahopp! Va kul om du hör av dig och säger hur det går! good luck

-kram evelina

Svar på tråden Underbar dag 23 september! Bilder...