• Fru Kroon

Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....

Är det svårt att få till en sida, är det verkligen gratis som det står, jag är väl en medelmåtta på engelska, är det svårt att förstå instruktionerna??

• Svar på tråden Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....
  •  bruden från småland

tror jag lägger ner allt

hur får jag bort sidorna på engelska
    får bara felmedelande

han nån maila mej på bruden2007@hotmail.com

plllllllllllleaaase

•  bruden från småland

tjiiiiiiiiiihooo fixade de det..
    tog ett tag innan poletten ramla ner.

tack iaf

• Too Be  gift nu

bruden från småland

Vad skönt att det löste sig !!
    Du får lägga ut sidan här när du har gjort den så vi får kika hur den blev *nyfiken*

• Blivande fru Bly

>>>>> GretaG
    Hur mycket kan man påverka sidan? Det finns ju typ tio olika designer, kan man ändra dem själv och byta småsaker?

Kan man tex. få bort det där Our Wedding? högst upp?

• softhi

TooBe - gift nu

Hur har du fått in 2 bilder på samma sida? När jag försöker göra det så fösvinner den ena.

• Too Be  gift nu

softhi
    Om man är inne på Your Pages och väljer en av dina sidor och lägger till innehåll på kan man ju lägga till en bild.

Här du har lagt till innehållet kommer du ut till en sida där du kan välja Add Entry - där kan man börja med en ny text på samma sida och då får man lägga in en ny bild.

På sidan frieriet valde jag mallen som hette "Now and then" och där fanns det plats för 2 bilder.

Förklara kanske lite svamligt, men skriv igen om du inte hittar rätt.

• Susss

Jag använde mig av en del av de befintliga sidorna men bytte namn på dem från svenska till engelska. Ex. fotoalbumet, kontakt, välkommen...
    De andra gjorde jag från scratch dvs. jag valde "Add page". När man gjort det får man själv välja hur just den sidan ska se ut. Jag har valt Custom textpage på de flesta. Där kan man lägga till hur många bilder som helst. Bara att trycka på "ass entry"! Good luck!

• Susss

Nämen hjälp!! Jag menar givetvis "ADD entry"! Ursäkta mig...
    Varför ska bokstäverna "d" och "s" var jämte varandra på tangentbordet????
    *rodnar*

• Too Be  gift nu

Susss
    Det skulle vara nåt på bröllopssidan - "ass entry"

Vad kul det kan bli bland tangenterna:)

• Susss

Ja det hade verkligen fått några att tappa hakan!
    Bara allmänt förvirrad idag, skriver en uppsats. Ska läsa igenom mina meddelanden innan jag skickar dem i framtiden!
    Sedan menade jag givetvis att jag hade översatt sidnamnen från engelska TILL svenska. Vad är det med mig? *ger mig själv en örfil så att jag ska skärpa till mig*

Svar på tråden Ni som har gjort er hemsida via Weddingannouncer....