• Ting

    södertälje brudar .. (eller i närheten)

    Starstruck: Det låter väldigt dyrt, jag har hittat billigare allternativ uppe i stockholm.

    Hej, Ny här! Vi bor i Gnesta och skall gifta den 14 juli 2007. Vi har kommit en bra bit på väg.

    God Jul på er alla!

  • Ting

    Starstruck: Vi kanske kan träffas och prata bröllop över en fika? Har inte papperna här uppe men skriver ner priserna till dig imorgon (annandagen).

    Du kan maila till mig: fredrik.sussi@tele2.se Kanske kan vi få till en träff? Vat bor ni? själv bor jag i Gnesta 3,5 mil söder om s-tälje, 30min färd.

  • Ting

    Kan de flesta på dagarna? Någon dag i veckan ni är lediga eller en helgdag?

  • Ting

    Den 2 eller 4 januari? Någon som kan träffas för en fika? Prata lite bröllop??

  • Ting

    Vi skall till Princess för att prova frackcout på förmiddagen. Söndag skulle passa bättre för mig. Vilken tid annars på lördag? Har ni varit och provsmakat tårtor?
    Nalovia: Vi gifter oss i kattnäskyrka i Gnesta och har festen på Wattransborg.

  • Ting

    Roligt att höra att flera tycker att de inte var så service inriktade.
    Jag beställde tid för att prova lite olika brudklänningsmodeller för att se vilken slags klännings modell som jag ville ha och passade i. Hon tyckte jag var för jobbig, hon fick ta fram hela 3st klänningar så att jag skulle få prova men ni skall veta att det var jättejobbigt för henne. Hon suckade och stönade när hon fick plocka fram klänningarna och hjälpa mig på med dom. Jag fick inte prova mer för hon skulle helt plötsligt gå på lunch. Och jag passade bara i två delat sa hon jag fick inte ens prova en hel klänning (som är i ett stycke). Sen åkte vi på semester till Ungern, där kan jag säga om bra service. Jag tror jag provade 20-25 olika klänningar, olika modeller osv. Det blev en klänning som var i ett helt stycke. Så några tärnklänningar tänker jag inte köpa där.

  • Ting

    Vilka mer kan ta en fika på söndag?
    Ting och Karro.P det finns väl flera?
    Tid och plats?

    Har ni börjat att fundera på hur era tårtor skall se ut? Har ni varit runt och provsmakat. Vilka konditorier gör godast tårta tycker ni? Tidermans?

  • Ting

    Kanon, då är vi hittills 3 st.
    Ting,
    Karro.P,
    Brud 070901
    Efter lunch, kl.13.00 är det OK? Var?

  • Ting

    Hej tjejer,
    Jag måste tacka nej till fikat idag. Vi har fått magsjukan här hemma, inte så roligt att dra iväg på stan då. Men jag hoppas att det blir fler träffar inom kort. Hoppas att ni får det roligt.

  • Ting

    Tryckeriet ringde idag. Nu är inbjudningskorten klara. skall hämta ut dom i morgon och fixa till dem å det skall blir så kul. Hur skar era kort se ut?

  • Ting

    Jag häntade inbjudningskorten från tryckeriet idag. Ååå.... de är jättefina. Nu är det bara utsidan som skall dekoreras. Det skall bli kul.

  • Ting

    Skall ni sminka er själva eller har ni bokat en makeupartist som skall sminka er? Vad får ni ge för det? Lite nyfiken bara. Har hittat en i Trosa som sminkar på Tv för 650kr, 350kr ifall man vill ha en provsminkning. Är det ett rimligt pris?

Svar på tråden södertälje brudar .. (eller i närheten)